| 1
[ 2
]
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-05 11:00:28  Allvarligt...
Jag skriver inte ofta här på forum, men gör det nu. Att föra fram ideer och åsikter är i mina ögon helt okej och också bra att det görs och dessa brukar jag ta del av och tycka är kul att läsa.
Men att smutskasta någon och bara kasta skit är inte okej någonstans! Det är inte kul och det är inte utvecklande på något sätt, riktigt trist och verkligen inte okej på något sätt någonstans! Att sitta bakom en skärm och kasta skit på ett sånt sätt....nä sluta med det så blir TZ i mina ögon roligare!
Answer to: "Allvarligt...
Jag skriver inte ofta här på forum, men gör det nu. Att"
|
Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 223
|
Finns anledning till att jag spårat helt.
Tids nog faller polletten ner för fler här skulle jag gissa.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-05 20:50:13
|
|
Någon mer än jag som inte förstår vilken "fakta" som vi alla missat?
Kan någon hjälpa mig där? *Nyfiken
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-06 14:32:00
|
|
Som ni säkert märker (även om ni ogillar min stil)... Aa ni märker att hampus ljuger/skarvar med sanningen och aldrig riktigt svarar om någon ifrågasätter något han gjort.
Det är lite detta som främst irriterar mig orimligt mycket.
De flesta här på zonen är rätt så fair, ärliga och ser inte sig själva som utvalda eller "naturligt placerade på någon pedestal".
De flesta av oss andra är nog ganska lika i tanke och sätt - även om jag stuckit ut i negativ bemärkelse.
Skall försöka sortera lite i mina tankar och åsikter - samt frågeställningar - och sen göra ett längre inlägg med ändå ganska välformulerade meningar kring vad zonen kommit att bli numera.
Mitt stall är som sagt under avveckling (eller up for grabs om någon vill ta över)...
Jag kör massavling nu kommande vecka..
Sen läggs alla föl ut för 1 spänn styck. (Giron Style)
Närtiden efter det får framtiden utvisa.
Tack till er som pm:at mig och gett mig lite stöttning - eller vatten på kvarnen - eller hur man nu ska beskriva det.
Thanx!
|
|
Reply
|
|
| 1
[ 2
]
|