[ 1
]
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-07-11 15:21:45 Edited(1): 2007-07-11 15:22:12
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 565
|
Jag skulle vilja se dom preliminära startlistorna, det är bra om man kan se vilka som är anmälda med tanke på matchningen. Vissa hästar(Som Järvsöfaks)vill man ibland slippa möta. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-11 16:59:35  Jag skulle vilja se dom preliminära startlistorna, det är bra om man kan se vilka som är anmälda med tanke på matchningen. Vissa hästar(Som Järvsöfaks)vill man ibland slippa möta. 
Answer to: "Jag skulle vilja se dom preliminära startlistorna, det är bra om man kan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nä, mörkeranmälan är nog bäst rent kvalitétsmässigt, det är min synpunkt. Däremot är det ju sjukt (överdrivet) att det är slumpen som avgör fullt ut vilka som får ställa upp i loppet. Jag har dragit nitlotter i varenda lopp och fått ändra matchningen samt anmäla hästar till lopp jag egentligen inte vill köra med dom enbart för att hoppas få starta och kunna plocka lite startpoäng 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-07-11 18:37:23  Jag skulle vilja se dom preliminära startlistorna, det är bra om man kan se vilka som är anmälda med tanke på matchningen. Vissa hästar(Som Järvsöfaks)vill man ibland slippa möta. 
Answer to: "Jag skulle vilja se dom preliminära startlistorna, det är bra om man kan "
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Känns konstigt att visa vilka som är anmälda till ett lopp, det skulle ju helt ta bort spänningen vid uttagningen om du redan på förväg vet vilka som kommer starta.
/Eriksson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-11 18:44:51  Känns konstigt att visa vilka som är anmälda till ett lopp, det skulle ju helt ta bort spänningen vid uttagningen om du redan på förväg vet vilka som kommer starta.
/Eriksson
Answer to: "Känns konstigt att visa vilka som är anmälda till ett lopp, det skulle j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Helt enig!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-12 18:17:29  Helt enig!
Answer to: "Helt enig!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej visa ej i förväg roligare så
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-07-13 00:25:55  nej visa ej i förväg roligare så
Answer to: "nej visa ej i förväg roligare så
"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 565
|
Nä ok. då, fast om man kör flera uttagningslopp till Unghästlopp t.ex. är det bra med öppen startanmälan så dom bästa inte behöver slå ut varann i försöken (alla dom bästa kan hamna i samma heat). Annars kan man förstås seeda såna lopp. För det blir väl Kriterie,Derby mm?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-13 18:54:33  Nä ok. då, fast om man kör flera uttagningslopp till Unghästlopp t.ex. är det bra med öppen startanmälan så dom bästa inte behöver slå ut varann i försöken (alla dom bästa kan hamna i samma heat). Annars kan man förstås seeda såna lopp. För det blir väl Kriterie,Derby mm?
Answer to: "Nä ok. då, fast om man kör flera uttagningslopp till Unghästlopp t.ex. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Seedning är att föredra... Man anmäler ju sig bara till att starta i försöket och sen lottas/seedas det.
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-07-14 16:18:54  Nä ok. då, fast om man kör flera uttagningslopp till Unghästlopp t.ex. är det bra med öppen startanmälan så dom bästa inte behöver slå ut varann i försöken (alla dom bästa kan hamna i samma heat). Annars kan man förstås seeda såna lopp. För det blir väl Kriterie,Derby mm?
Answer to: "Nä ok. då, fast om man kör flera uttagningslopp till Unghästlopp t.ex. "
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Det kommer att seedas. Alla kommer att anmäla sig till samma "pool" och sedan kommer de att seedas ut i loppen beroende på startpoäng.
/Eriksson
|
|
Reply
|
|
geraldv1806
|
Posted: 2023-05-09 14:40:40  Känns konstigt att visa vilka som är anmälda till ett lopp, det skulle ju helt ta bort spänningen vid uttagningen om du redan på förväg vet vilka som kommer starta.
/Eriksson
Answer to: "Känns konstigt att visa vilka som är anmälda till ett lopp, det skulle j"
|
Became a member: 2015-09-23
Forum posts: 9
|
Jag hade lagt bara hur många är anmälda. För ibland väntar du på ett lopp och sen e det inte tillräckligt anmälda och hästen blir utan lopp och formtapp på det
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|