Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Övrigt -> Allmänt -> Vila i frid Månfaksen A.M
 

Diskutera allt mellan himmel och jord.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
hogan Posted: 2020-12-20 12:46:03 Edited(1): 2020-12-20 12:49:46

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Kan bara säga uppriktigt så kom det ngt blött runt ögat igår under V75 i reportaget när Gunnar Melanders
fru talade ut om beslutet de tagit i veckan att behöva ta bort Månfaksen, det bara stocka sig i halsen på mig
Jag vet inte hur länge sen jag fick denna känslan att sörja med dom, jag vet som djurvän och känner
extra mkt för hästar men även hundar, där har jag själv upplevt att vara med hos veterinären ger en spruta
så min schäferhane Tyson som jag haft sen den va 8v ung, såg han redan 4:e veckan och bestämde mig
redan då att han ska jag ha, fick 10 underbara år och jag säger det, jag lipade som en tok den dagen han
fick somna in, grät mer då än när farsan t.o.m gick bort, kan berott på att Tyson blev så plötslig, medans
farsan låg på sjukhuset och vi visste nånstans att han kommer aldrig komma hem igen, så man fick tid o
bearbeta och hade gjort så mer eller mindre sen beskedet kom om farsans cancer, som va elakartad
o hade pågått för länge, då han är eller var sån som aldrig ringde doktorn, eller stannade hemma , han pep iväg till jobbet o sa inte ett jota de gånger han skulle ha ringt om en besökstid, det existerade inte, hans idol va ju också Elvis , vilket föredöme

R.I.P......Månfaksen A.M

Passar på o önskar alla på Travzonen en riktig God Jul & Gott Nytt År 2021
Reply
Rankin Posted: 2020-12-20 13:25:49
632
Stall Balkan
Boden

Became a member: 2016-11-07
Forum posts: 39
Du var inte ensam om den känslan. Månprinsen var en jävla fin häst
Reply
Difsteve Posted: 2020-12-20 17:41:21 Answer to: "Du var inte ensam om den känslan. Månprinsen var en jävla fin häst"
127
Difsteve Trotters
Solvalla

Became a member: 2018-06-17
Forum posts: 74
Ja, man fick defenetivt en klump i halsen när man hörde henne berätta om Månprinsens personlighetsförändring och beslutet att ta bort honom

Vila i frid Månprinsen!
Reply
[ 1 ]