Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> V86 Jägers/Valla 11 Sep
 

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
dujorha Posted: 2019-09-11 20:34:15 Edited(7): 2019-09-11 20:56:52

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Kortlopp på Jägers.....Spikade Target.....få se om resten av avdelningarna går...bra...! Patetiskt med nästa klagande Mupp...Wallis.....hästen ska alltid va i centrum....NÄR SKA SPELARNA BLI DE ? Konkurrensen har ökat....o då kommer tjatet om doping....välbekant för mig......över åren...! Nurmos positiv om Danilo....ska de hålla...? Sörjan fick loppet..o kom loss....enkelt...! Läsa lopp.... de kan Sörjan utan o innan...! Skrapis slänger ut Reklam stålar på ATG Dumt....jojo TravSpelarna är alltid sist i hans drömmar...! Fan....Uhrberg hade ja inte....! Garderat men inte denna ojämna kamel...fasen...!
Reply
dujorha Posted: 2019-09-11 21:01:35 Edited(13): 2019-09-11 22:01:52

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Kuskform ger en hel del....tyvärr..att inte uppmärksamma de...! Ny kuskform vinst...! Grym form....på Uhrberg...! Fan att ja inte grejade Hurricane....när ja garderade de loppet....puh...inte lätt detta...! Omsättningen klart godkänd...24 Mille....Spelarna är bäst...Skrapis är sämst...! Divine barfota...hur går de ? Spikade denna också...! Ganska bra med barfotan jollen o googles...!12 på distansen...jojo..Materialet va....? Uselt av favon....Jocke vann rätt säkert...! Tja.....barfota jolle ryckhuva o skyggisar....jo materialet var de ja...Uffe visste nog om detta också....med var denna men....ja missade i 3 o 7:de....dåligt av mig...! Några 6:or.....blev ja inte glad över.....puh....bortslarvat...av mig...!
Reply
[ 1 ]