Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 Halmstad 2 Mars

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
dujorha Posted: 2019-03-03 16:18:43 Edited(4): 2019-03-03 16:24:19

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Kan bara hålla med Noreen i Blaskan..."Apropå att anmäla balans. Jag hade hoppats att även vagninformation skulle vara obligatoriskt vid det här laget. Men icke. Tycker att det varit oroväckande tyst kring frågan senaste tiden så jag ringde upp Petter Johansson, sportchef på Svensk Travsport, för att kolla läget:

– Arbetet går tyvärr långsamt, vi måste prioritera Travsport.se först. Den nya plattformen måste bli klar innan vi kopplar på informationsdelen. Ambitionen är att tränarna ska kunna mata in balans och vagn där så småningom. Men vi får ta ett steg i taget.

– Jag kan tyvärr inte säga när det kommer att vara klart heller. Det handlar om IT-utveckling och i dagsläget är det svårt att bedöma.

Inte det svaret spelarna ville ha, direkt. Att det dröjer är för dåligt. Oavsett orsak. Det här borde ju redan ha varit löst för länge sedan..." Min kommentar på detta...ST de djävla usla i Ankdammen...Spelarnas sämsta "vänner" i Ankdammen...! Mupparna prioriteras så mycket de går.....Spelarna de hunsade folket kommer i sista hand....! O inte får Vi någon hjälp av SpelGojorna....dessa Skrapis hjon...!
Reply
dujorha Posted: 2019-03-03 16:34:05 Edited(4): 2019-03-03 16:54:41

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
"Ny" barfota...vinner lätt..barfota ryckhuva...o SpelGojor..Ni är fan usla...Håll till i en Sports Spels kanal...där gör Ni bättre ifrån Er...Skrapis Hjon..! Liven är ett stort Skämt...! Bra Djuse...synd att flerkupongen rök på Westis...i 3:dje....Synd...!5 gångers..fleris...puh...men de är bara o komma igen till Onsdagen...!
Reply
1   [ 2 ]