Jag hoppas Ni kan läsa mina Tankar!
https://www.youtube.com/watch?v=2qplL-_ZnP0
Perras Tankar
Spikar:
V86-7: 12 Alfas Da Vinci. Klart starkast och avslutade bra bakom Cara Cara.... Bineri. Formen verkar på topp och distansen talar för att han rundar alla.
V86-8: 1 Ready Ribb. Litar på att BG hittar ut och sedan trampar gasen i botten och kör framåt. Då jeflar måste den vara bra i ledningen som svarar.
Vill ni ha en tredje spik så kan ni spika i V86-4: 5 Tripolini VP som spöade Staro Advisor Joli senast med 30 meter.......
Roliga MiljonDragen:
V86-3: 1 Panther Face 4% (Känner sig inte slagen av favoriten och undra hur startsnabb den är?)
V86-4: 9 Tinamo Jet 7% (Hur stark om helst och med kusk med självförtroende kanske det kan gå)
V86-5: 2 Goliath Boko 5% (Fredrik tycker det är en bra häst och man siktar på ledningen??)
V86-6: 6 Libellus 7% (Ibland får man bara en känsla.....) + Notera att bästa hästen Nowheres Avanue bara är streckad på 8%.
V86-7: 1 Dracula Hornline 6% (Om favoriten har en dålig dag)
V86-8: 6 Västerbo Exact 5% (Om man lyckas sno åt sig ledningen)
Spets:
V86-1: 1 Friends Of Nature, Tror Takter fixar detta. CJJ kan inte volta.
V86-2: 1 Trecciadoro Rex, Mika borde ha svårt att missa detta om nu inte PU har hittat nya växlar på 5 Julia af Solnäs.
V86-3: 3 I'am Magic, Tror att 6:an får svårt att ta ledningen. Den stora frågan är hur snabb är 1 Panther Face??
V86-4: 3 Staro Advisor, Inget snack spets men inte slut

V86-5: 2 Goliath Boko??
V86-6: 1 Zoccer City (Gick sig riktigt trött senast över 1640) som troligen släpper till 5 Prima Italia över denna distansen.
V86-7: 1 Dracula Hornline söker sig nog till ledningen så fort det bara går (Får garanterat överta annars)
V86-8: 3 Moni to Spare om nu inte 6 Västerbo Exact laddas vad allt det går. Får hjälp av strykningen av 5 Frico Flame
Det finns bara en av Perra och det är jag.......