Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> VEM I HELVETE PÅ ATG HAR FIXA...

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Perra2 Posted: 2016-12-22 21:43:12 Edited(2): 2016-12-22 21:44:55

Became a member: 2016-06-11
Forum posts: 546

23 december: V75 i Örebro
25 december: V75 i Umeå
26 december: V75 på Solvalla
27 december: V75 på Momarken, Norge
28 december: V75 i Halmstad
29 december: V75 i Uleåborg, Finland
30 december: V75 på Bjerke, Norge
31 december: V75 på Mantorp

Perra /PerraTrav/Perra@Trav365 hoppas Ni/ATG går back och folk SKITER i att spela på detta jefla Jippotravet! Hans skräpet är inte så skarp utan bara litar på att hans välbetalda pärmbärare/kameler kan göra skäl för sin dum höga lön! Perra mejlade för några dagar sedan och önskade dessa muppar en god JUL! Väntar fortfarande på ett svar! Nedan är mejlet!

Perra Trav
Dec 19 (3 days ago)

to Eskil Hellberg, micke.nybrink, patrik.brissman, Rickard Hansson, hans.skarploth, carl.wangle, hansg.lindskog, markus.myron, jonas.noreen

Hej! Perra önskar Er ALLA en riktig God Jul!

Jag önskar mig till Jul:

1: Mindre Lotto Trav (VR-spel, V7 mm)*
2: Mindre Censur i Media (chatt, forum mm)**
3: Att Leksand blir kvar i SHL

PS: Det var någon som sa att man skulle ta bort oddstavlorna på innerplan för att kuskarna blir för mycket påverkade av dessa, Perra spekulerar.....

* + andra dumma påhitt bara för att höja ATG:s omsättning. Jag förstår att det finns många högavlönade pärmbärare som känner att de måste göra själ för sin dum höga lön. Allt blir dock inte bättre med förändringar det måste Ni inse. Ni tappar i vardagstravet då ni bara satsar på Er Jackpotter som blir inflation. 

** Känn Er inte "träffade" Expressen (Inget illa menat Jonas/Eskil) 

Ha Det! /Perra
Reply
dujorha Posted: 2016-12-23 08:53:41

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
God Jul på dig Perra....! Du vet väl vilka som sitter i toppen...Skrapkäftar....inget annat....Vi är härdsmältan som har fastnat i Sporten o Spelet....o "dom" bryr sig inte ett skit...! Hoppas du grejar något bra spel under helgen...om inte ta en God Öl o kanske en Snaps därtill !!
Reply
Perra2 Posted: 2016-12-28 02:00:35

Became a member: 2016-06-11
Forum posts: 546
Spriten skiter jag i men en god öl har jag inget emot. Vi firar Julen på "hemmaplan" . Dagens ATG Jippo trav / Lotteri. För oss Svenne var det som att åka dit på lite Norska dopade skidor.....
Reply
[ 1 ]