"Roligt" när muppar erkänner att dom tagit fel....Tänker på Svante o barfotan på Global..Men man ger sig inte....kommer alltid ny chanser för dom...är ju så de resoneras...Herr Bergh o senaste Rikstoton på Bergsåker...5 skolösa kameler o 5 galopper...tja tur att de kommer nya chanser o vi glömmer ju så snabbt...Dumle lyckades klämma fram en fråga till Nissen Oskar nu sist på Bergsåker...galopp med skolöst..på en bana som def. inte var lämplig..tja nya tag var de...! Örebro i morgon o sedan är de 3 månaders sko "rättvisa"....!
Ska Conrad klara en dubbel...tja...prova hästen barfota runt om i volt o jolle är ju värdigt en Mupp...hur gör han här...? Oroande med 2 galopper sist..så chansen på dubbeln kanske inte är så stor..! Öppet lopp detta...skräll på lut ? Ingen som är helt chanslös...!
Jag lämnar favoriterna här. Både 2,4 och 6 är utanför mitt system. Storskrällen kan DIZZY RIVER vara som visade ner mot 11 sista 800 senast och nu rycker dom skorna. Har bara gått felfritt en gång med den balansen men var då fullständigt överlägsen på 14,3/2180 i sin gamla regi och jag anser att han är bättre i sin ny regi.
Ok lycka till bakspåren kan komma med i matchen här...! Då var de så för Conrad..inte värdens bästa Conrad...! Ojoj...Då vann Pappa Peter..den var med helt klart...! Synd för dig..! Även Veijo vart hindrad..!
ooops, takta ur. Johan såg ut som toker på julafton med tungan utanför när han försökte bära kusen
hade även farsan
men nu måste massa favoriter vinna, ganska bortreducerad