Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Enkelrad!

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-03-17 22:09:45

Became a member: 
Forum posts:
Tyckte det funkade väldigt bra som det var i början... men det tyckte tydligen inte akka andra.
Reply
Posted: 2008-03-17 23:36:28

Became a member: 
Forum posts:
Hade ju underlättat om ADMIN kan uttala sig i frågan och försöka lösa problemet. Annars får du ta över igen Prima
Reply
Posted: 2008-03-18 02:26:56

Became a member: 
Forum posts:
Admin lyser ofta med sin fråvaro här tycker jag, tyvärr.
Reply
Posted: 2008-03-18 05:20:58 Answer to: "Admin lyser ofta med sin fråvaro här tycker jag, tyvärr."

Became a member: 
Forum posts:
Prima_Crille skrev.

Admin lyser ofta med sin fråvaro här tycker jag, tyvärr.

Väldigt frånvarande!
Reply
hogan Posted: 2008-03-18 06:29:06

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Stäng av fuskare, dom hör inte hemma bland spel, hur fan kan de ta emot äran vid fusk? Har ni inte fått lära er moral o etik, eller satt ni och märkte kortleken då? Ni är en skamfläck som borde logga ut er själva från Travzonen.se för alltid, ni har sabbat oddsjakten och V75 ligan för oss seriösa spelare. Så nollställ dom spelen, så får vi börja om, och då får Eriksson c/o fixa till så det inte går att lämna in sina spel efter sändningarna, det måste väl gå att datum märka och tidslägga inlämningen så inga tvivel uppstår. Och ni fuskare...FÖRSVINN!! Er hade man skjutit på stört om det hade varit Vild West. Ni är bara en liten lort i ett par skor. Skäms på er. Ni har sabbat för oss vårat stora nöje. Titta er i spegeln och tänk efter, är det så här man gör? Ett gott råd. LOGGA UT 4EVER.
Reply
Posted: 2008-03-18 07:11:20 Edited(4): 2008-03-18 07:19:12 Answer to: "Stäng av fuskare, dom hör inte hemma bland spel, hur fan kan de ta emot Ã"

Became a member: 
Forum posts:
Svar till hogan.

Det fuskas ju även på auktionen, folk sitter med flera konton och lägger ut några hästar och dom blir sedan uppköpta av de andra kontot för en drömpeng.

OJ! Nu har jag ju flera miljoner igen..

Men det är väl ingen som fattat de än, mer än jag.

Skulle vi då solla ut alla fuskare skulle vi inte haft många users kvar.

PÃ¥ internet fuskar och ljuger alla.
Reply
hogan Posted: 2008-03-18 07:44:38

Jag som trodde det här sista fusket var några få, sen har jag ju fattat at det finns dom som tjänar mycket pengar på spel, när man ska spela sin egen kuse, så är det ngn som dunkat in hundra tusen plats på två hästar bl.a min, sen är det 20-50000 på resten plats. Jag har bara varit medlem sen 16 januari i år, så jag är ganska grön, sen tänker man ju inte i dom banorna att jag ska fuska, och trodde väl inte det om andra här heller. Först nu då, det är ju synd att det ska gå att lämna in sitt system i efterhand, det är ju en miss som ledningen av sajten får justera till, på oddsjakt o V75 kungen. Sen det här spelet på hästarna, vinnare o plats. Där vet jag inte vad man ska göra, som jag sett det så går ju personerna ell. personen i frågan inte alltid plus, han torskar många ggr mycket av satsade pengar, men å andra sidan kan han ju göra ett klipp ibland. Jag vet inte, men det är ju ett spel iaf, och där får man väl se hur man ska gå till väga i och med att dom både vinner o förlorar. Jag förstår att det är lite fel med oddsen, de är inte bra upplagda, det blir sån skillnad på odds i vinnare o plats, dom kan ge hundra ggr på vinnare men bara 1.3 på plats, det är ju fel. Och jag förstår också att avundsjuka kan uppstå på tränarrörelsen som ibland blir lite löjligt sken av hela alltet, det finns ibland inget rimlig reson av vissa händelser utan att gå in på skillda fall, och sen är det jättesvårt för nya att komma upp i några poäng och insprungna pengar, som jag har fortfarande ingen seger av mina hästar sen 16/1 och det är slitsamt att se andra med sämre hästar både vunnit en o två ggr på kanske 5-7 starter. Jag tror jag ändå har börjat köra rätt med träning samt andra aspekter, men ändå uteblir framgången. Men som dom säger, hårt arbete lönar sig. Jag får väl hoppas trägen vinner. Man kanske ska höja vinstbeloppen i småloppen, för storstallen har ju sin lilla liga i alla storlopp, där tjänar dom grymt med pengar i jämnförelse. Och det är samma namn på stallen i dessa lopp. Känns som andra icke göra sig besvär liksom, och där uppstår ju avundsjuka, och då känns det väl för vissa att enda raka och tjäna pengar, det är o spela vinnare o plats. Vad vet jag.? Lilla jag liksom.
Reply
Eriksson Posted: 2008-03-18 10:22:44

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Oddsjakten låg ju bara ute på test, tydligen var det en liten miss som gjorde att det gick att byta vinnare efter att loppet var kört. Det går inte att se när folk har röstat så tidigare omgångar kommer antagligen att strykas från tävlingen. Problemet kommer att vara fixat inför nästa omgång.
Reply
hogan Posted: 2008-03-18 10:27:20 Answer to: "Oddsjakten låg ju bara ute på test, tydligen var det en liten miss som gj"

Bra jobbat chefen!!
Reply
Posted: 2008-03-18 11:01:09

Became a member: 
Forum posts:
Bra jobbat
Reply
Andynalan Posted: 2008-03-18 15:00:30

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Bra jobb ADMIN , FÖRLÅT alla!!

(men jag var inte först som sagt)
Reply
Posted: 2008-03-18 16:04:23

Became a member: 
Forum posts:
haha segt för mig som låg 2:a på ärliga grunder :P
Reply
Soberano Posted: 2008-03-18 16:23:37 Answer to: "haha segt för mig som låg 2:a på ärliga grunder :P :S"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Samma här,klättrade upp till en 3:e plats till ingen nytta
Reply
Posted: 2008-03-18 17:41:34

Became a member: 
Forum posts:
Spelar ingen roll vem som var först. Man gör bara inte så...
Det var starkt av dig att stå för det...
Reply
Andynalan Posted: 2008-03-18 19:30:13

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Varför spelar det ingen roll vem som var först? Annars hade jag inte gjort det. Jag såg här på forumet att nåt var fel och skulle kolla om man kunde göra ett system dagen efter som någon hade skrivit! Inte mening att fuska!
Reply
Posted: 2008-03-18 21:43:36

Became a member: 
Forum posts:
Om du nu skulle "kolla om något var fel", varför sa du inte ifrån direkt utan bara var tyst och väntade på att ingen skulle märka det. Först när du fick det lite varmt om öronen hade du inget annat val än att erkänna...Frågan är om du hade "erkännt" om ingen hade reagerat? Hur som helst, lycka till med ärligt spel i fortsättningen.
Reply
Posted: 2008-03-18 22:00:54 Answer to: "Jag hade Strong Boy D.E, Victoria Girl och Infatti November och blev blåst"

Became a member: 
Forum posts:
det är det jag tycker är mest synd med hela detta..

hur kul är det för dom som te.x, hade

Victoria Girl,Strong Boy D.E + några andra vinnare..

själv hade jag tre vinnare med hyggliga poäng men det blir tvunget att strykas.
Reply
Posted: 2008-03-18 22:10:43 Answer to: "Om du nu skulle "kolla om något var fel", varför sa du inte ifr"

Became a member: 
Forum posts:
Bra skrivet Vottis!
Reply
hogan Posted: 2008-03-19 11:25:21

Hoppas vi har lärt oss något av detta, nu jobbar vi vidare tycker jag, det är vår i luften och alla trav kanoner nalkas. Man får glömma det här nu och hoppas som sagt att det dras lärdom utav sånt här. Starkt av de som träder fram och erkänner, en eloge för det, synd för er som hade bra vinnare på ett schysst sett, men vi har alla varit med förut, i den här branchen är det ofta man får ta nya tag och jobba vidare, man får inte gå under eller ta vatten över huvudet som de brukar säga. Lycka till alla.
Reply
1   [ 2 ]