[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2015-08-11 13:11:30
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2015-08-13 08:39:47
|
|
BBS seglat upp som favo...o är ju spetsfavorit här...ingen av de invändiga kan svara....o nu verkar de som väderprognosen går åt rätt håll...Trevligt på de viset...Souloy har tydligen en egen ingång till ST o ATG...är väl därför "blåbäret" får va med...o Örjan får va med på ett hörn...inte ens han kan lyfta den här kamelen...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2015-08-14 11:34:01 Edited(1): 2015-08-14 11:34:27
|
|
Funderar på om Ludde kan krypa ner i rygg på Peter....eller håller Support ordning på benen o hinner dit...Va tror Ni ? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2015-08-14 11:42:15  Funderar om Ludde kan krypa ner i rygg på Peter....eller håller Support ordning på benen o hinner dit...Va tror Ni ? 
Answer to: "Funderar om Ludde kan krypa ner i rygg på Peter....eller håller"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Vad tror ni? Har du glömt att du är ensam kvar? Du får nog försöka svara på den frågan själv, och det är väl då som du trivs bäst? Annars var det ju dumt att jaga bort alla andra.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2015-08-14 11:46:48 Edited(4): 2015-08-14 11:55:49
|
|
Du kanske tror något ? Eller känner du dig bortjagad tycker du ?  Verkar läsa allt ja skriver men inget hästsnack...de måste du hålla borta(obs. skoj)...kampanja på du..sådant är du jättebra på...framtids bransch för dig när du gått ur skolan ?  Ska åka iväg nu o du får köra själv så hörs vi imorgon innan tävlingarna...då får du några idéer till livs..från mig...De bjuder ja på Tommie..!! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2015-08-14 11:59:26  Du kanske tror något ? Eller känner du dig bortjagad tycker du ? 
Answer to: "Du kanske tror något ? Eller känner du dig bortjagad tycker du ?"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Har aldrig känt mig så bortjagad någonsin.. Förut var jag rätt irriterad på dig för att gjorde så att alla droppade av en efter en. Men nu tycker jag som sagt lite synd om dig för att du inte förstår trots att du är ensam kvar. Du sitter i en knepig situation. Du vill att fler ska skriva men ingen orkar med dig. Svårt att finna en lösning på det. Hur vore det om du provade att skriva ett inlägg om vad du tror om loppet för att sedan vänta ett tag och låta andra skriva vad dom tror. Sen efter en dag eller två kan du skriva ett inlägg till. Iofs tror jag att det skulle vara omöjligt för dig att göra så, och nu är ju alla redan borta så det är lite sent att testa. 
|
|
Reply
|
|
Sharkit
|
Posted: 2015-08-15 13:21:35  Har aldrig känt mig så bortjagad någonsin.. Förut var jag rätt irriterad på dig för att gjorde så att alla droppade av en efter en. Men nu tycker jag som sagt lite synd om dig för att du inte förstår trots att du är ensam kvar. Du sitter i en knepig situation. Du vill att fler ska skriva men ingen orkar med dig. Svårt att finna en lösning på det. Hur vore det om du provade att skriva ett inlägg om vad du tror om loppet för att sedan vänta ett tag och låta andra skriva vad dom tror. Sen efter en dag eller två kan du skriva ett inlägg till. Iofs tror jag att det skulle vara omöjligt för dig att göra så, och nu är ju alla redan borta så det är lite sent att testa. 
Answer to: "Har aldrig känt mig så bortjagad någonsin.. Förut var"
|
Became a member: 2008-09-03
Forum posts: 608
|
Är semestertider som håller folk borta inte dujorha, jag känner iaf att intresset minska på sommaren.
Till loppet, Lutfis vinner, jag tror hästen klarar av två lopp bäst i detta gäng.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2015-08-15 13:33:03 Edited(8): 2015-08-15 18:03:01  Är semestertider som håller folk borta inte dujorha, jag känner iaf att intresset minska på sommaren.
Till loppet, Lutfis vinner, jag tror hästen klarar av två lopp bäst i detta gäng.
Answer to: "Är semestertider som håller folk borta inte dujorha, jag kä"
|
|
Tack för medhållet !!  Lycka till idag !!  Då får vi se om snikis lyckas...Ruc utan skor nu o Örjan har ju visat god form i sörjan....!  Kan ja hoppas så är de på Ludde eller Nahar...!  Redén ser nog bara till att han inte blir diskad..!  Bra vart galopp på Örjans..!  Jaha...vart en bra Support...o banan passade..!  Ingen lycka för Bergharn..hade han något kvar tro...?  Nu gör man uppehåll är man galna..de avfolkar banan ännu mer..bara för att Reklam TV:en ska styra...!  Enda positiva..vatten på banan kan sjunka undan lite..! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|