Tror iatt More than Enough initialt blir passerad av KLM Buymethemoon o får försöka leta sig ut. Jag tycker det är ett kul lopp o lägger rätt mycket streck men tror en del på KLM
Tror iatt More than Enough initialt blir passerad av KLM Buymethemoon o får försöka leta sig ut. Jag tycker det är ett kul lopp o lägger rätt mycket streck men tror en del på KLM
Ja KLM är tänkbar tycker ja med...Frode har två stycken med...den från framspåret kan visst öppna lite o den på bakspåret är en "norsk" kanon...! Kanske räcker med dessa två...KLM o Sejr..ok Jeppe kanske tar sig ut..3 max !!
Loppet sist med Sejr..säger en hel del...kördes resolut fram o övertog o drog undan..mer eller mindre okörd ? Kommer Kenneth ner o stänger in Jeppes så ger sig nog Frode iväg med sin "kanon"...!
1324 på femmorna. Hade Gammelsbaek fått vinna hade jag iaf fått 4 femmor.... Eller om jag valt rätt spik och gått på Juel istället som var alternativet
Dom är nog fan inte glada alls...gå av på en sådan häst...! Kanske norskar som spikade Frodes ? Delar upp potten gör man...en del till Norge o en del till Svedala..måste va Norskarna som vinner på detta..!
Jeppe var första strecket på läget...jag hade bara 1-11 i sista men fick bara 4 rätt ändå, Simb Ruby skulle fått vunnit o Balder då hade man fått 6 rätt iaf, och 7an på lill svanen i andra men då hade det inte gett så mycket, hade vart bättre med 5 rätt via Ruby tyckte jag synd om för den gjorde grovjobbet själv, bli avslagen sista metrar av en smygbög är surt...nä håller med, borde haft 5 rätt.
Tar potten på Valla istället inga jäkla norrmän då tack, räcker med Dalborg