Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> Heavenly Girl

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Jimson Posted: 2014-02-14 00:07:55

Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
Ville väldigt gärna ha kvar henne till avel men eftersom hon inte har haft någon lust att leva upp till förväntningarna på tävlingsbanorna så är jag mer eller mindre tvungen på grund av ekonomiska orsaker att lägga ut henne till försäljning. Känns väldigt tråkigt men ska jag klara mitt mål att bli topp 10 på Axevalla så måste något hända i stallet och denna gången blev det tyvärr Heavenly som fick kliva åt sidan för övriga.

Hon tränar just nu med en tränare som besitter tre stjärnor. Hon bör absolut springa in det hon kostar plus en hel del till med lite tur. Men som sagt så tror jag hon kan vara intressant i avel och kommer säkert lämna några intressanta avkommor, jo jag kan se in i framtiden. Plus att Hogan betalade väldigt mycket för henne när hon var ung och fräsch, jo jag menar det, ni kan alltså köpa en häst som varit hos en ganska känd tränare för en liten slant, jo jag tackar. Vad väntar ni på?

Jag matchade henne lite fel när jag just köpt henne så hon tappade nästan alla poäng hon hade. Sedan lyckades jag ändå få ihop lite poäng men då lyckades kuskformen allt som oftast sjunka till en löjligt låg nivå trots att den var bra när startlistan kom. Vill inte säga att allt hänger på det men visst spelar det roll. Övriga frågor tas varmt emot och tittar ni in i stallet och kanske är intresserade av någon annan kamel jag har så är det bara att höra av er.

Väl mött!

Heavenly
 Girl Heavenly Girl Pensionerad

Sverige 49 år Sto Åby Frisk
Styrka
11
Snabbhet
14
Startsnabbhet
9
Spurt
3
Galopprisk
3
Form
6
Rutin
3
Tung bana
3
Vinterbana
1
Medel
9.3
Startpoäng 69p
Insprungna pengar 405 800 kr
Denna säsong 0 kr
Loppstatistik Starter 1 2 3 4 5 6
Totalt: 51 6 4 8 5 7 5
Denna säsong: 0 0 0 0 0 0 0
Tider
kort :
1,07.4 :
medel :
1,09.6 :
lång
1,13.0
Reply
Posted: 2014-02-14 00:20:43 Edited(1): 2014-02-14 00:26:32 Answer to: "Ville väldigt gärna ha kvar henne till avel men eftersom hon inte"

Became a member: 
Forum posts:
60 papp för hogges gamla, då är den gratis HA HA

Seriöst, hur mycket betalade han dig för att säga sådär? Skämt åsido, riktigt roligt!
Reply
Jimson Posted: 2014-02-14 00:36:35 Answer to: "60 papp för hogges gamla, då är den gratis HA HA Seri&o"

Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
Haha, ska jag avslöja mitt motiv? Det har känts som att hogan haft stridsyxan framme så fort jag visat mig på forumet sedan den där lustiga tråden så nu har det kanske gått så långt att han ignorerar mig, vad vet jag men han undviker mig rätt bra i alla fall. Nåväl, jag tänkte om jag lägger in en liten snäll rad kanske han gräver ned den där yxan så kan vi alla leva i fred och ha mysigt ihop på den gröna fina ängen där vi alla en dag ska beta.

Så om du läser det här hogan, ska vi ta och röka den där välkända fredspipan?

Förutom det så vill jag bara få in lite cash till stallet. Tänkte att lägger man in ett någorlunda känt namn i en väldigt lång och vimsig text så bjuder säkert någon.
Reply
Posted: 2014-02-14 00:43:51 Answer to: "Haha, ska jag avslöja mitt motiv? Det har känts som att hogan haf"

Became a member: 
Forum posts:
Låter smart! Ska pröva taktiken nästa gång
Reply
[ 1 ]