[ 1
]
|
Cherry
|
Posted: 2013-12-30 21:15:08
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-01-02 20:02:23
Answer to: "112303
Såklart inte nån k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du är bra märklig du cherry... och en "aningen" motsägelsefull!
Först så skriver du 1000 bokstäver där du bland annat menar att de blå är "Bullshit" och att du skiter i träningen.
Sen lägger du ut hästen för att den har dåliga blå och träningen duger inte?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2014-01-02 20:04:19
|
|
1-1 i styrka och snabbhet är för lågt t.o.m för mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-01-02 20:18:37  1-1 i styrka och snabbhet är för lågt t.o.m för mig.
Answer to: "1-1 i styrka och snabbhet är för lågt t.o.m för mig."
|
Became a member:
Forum posts:
|
. Så du menar att blå värden och träning är bullshit när dom börjar bli tillräckligt bra för alla andra, men betyder något när dom är för låga.
Känns som att man varje gång får en lite annorlunda svar.
Jag kan ju inte veta mer än det du skriver, men jag försöker förstå. Jag säger inte vad du tycker utan det skriver du själv.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2014-01-02 20:23:29
|
|
Nej, det är du som inte förstår hur man argumenterar, du väljer att bortse från saker man skriver, andra saker tar du helt ordagrant och sen ställer du en mot väggen för en petitess där allt är taget ur sitt sammanhang. Och det är jävligt irriterande ska du veta.
Klart jag inte behåller en med 1-1 i styrka och snabbhet när jag kan få en bättre väldigt lätt. Du fattar ju överhuvudtaget inte vad jag menar, så jag undrar egentligen varför jag ens svarar dig. Tror du verkligen jag bygger upp mitt stall på att ta första bästa häst för att "blå värden inte betyder nånting alls"? Då har du verkligen inte fattat ett smack av vad jag säger.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-01-02 23:03:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ställer inte dig mot väggen... Ibland är det bara så att man kanske inte förstår varandra i alla saker, utan att man vill vara jävlig eller trycka ner nån. Jag håller inte på med vuxenmobbing.
Säger inte att det du skriver är allt fel heller, men vissa saker tycker jag annorlunda då...
Utan det som kan vara lite svårt för mig är sättet du utrycker dig på, där man ska vara införstådd i det du säger. Jag hänger med 50/50% men kan tänka mig att de nya i spelet som inte kan allt så bra än , kan lätt ta det som en erfaren användare säger ordagrant och missa det man verkligen menar ( när de av förståeliga skäl inte är så införstådda i spelet och hur allt fungerar) Eller kanske är det bara så at du uttrycker dig lite klumpigt ibland, där man lätt kan misstolka det du verkligen menar.
Så ta inte mig på felsätt för vi kommer säkerligen diskutera många gånger till, så vill verkligen inte att du eller NÅN ska tro att jag medvetet vill vara elak eller med ren illvilja vara taskig mot nån.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2014-01-02 23:52:10
|
|
Handlar inte om elakhet. För jag kan vara en elak jävel själv när det behövs. Det jag stör mig på är att du ibland, när det passar dig, tar saker totalt bokstavligt och andra gånger struntar du i att läsa överhuvudtaget.
Som t.ex när jag säger att blå värden är bullshit. Du kan ju inte tolka det som att jag tror att en häst med 1-0-1-2 har chans att vinna Elite Race. Jag menar det i kontrast till hur många trådar som finns där man diskuterar vikten av träning. Jag menade att träning är inte SÅ viktigt som folk tror. Tycker jag iaf.
Så bara för att jag säljer den här, med kassa startvärden, så finns det liksom ingen anledning för dig att säga att jag är märklig. Då har du inte lärt dig att läsa mellan raderna, eller egentligen förstått vad jag menat.
Men vet du vad, jag är trött på skitdiskussioner nu. Jag bidrar på mitt sätt och du på ditt och nu orkar jag inte hålla på och fjanta mig längre.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|