[ 1
]
|
phipe
|
Posted: 2013-07-24 11:37:16 Edited(1): 2013-07-24 11:38:12
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2013-07-24 12:08:09
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Spetsstriden avgör nog det här loppet. Vill Jansson svara ut Sanity? I så fall kommer ju bakspårshästarna in i matchen, även Panne De Moteur är bra på rulle.
I övrigt kan man ju konstatera att det här blev ett ovanligt fin upplaga av E.J:s guldsko, brukar ju vara svårt att få ihop så bra fält när Åbergs kommer bara några dagar senare...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-07-24 13:42:32  Spetsstriden avgör nog det här loppet. Vill Jansson svara ut Sanity? I så fall kommer ju bakspårshästarna in i matchen, även Panne De Moteur är bra på rulle.
I övrigt kan man ju konstatera att det här blev ett ovanligt fin upplaga av E.J:s guldsko, brukar ju vara svårt att få ihop så bra fält när Åbergs kommer bara några dagar senare...
Answer to: "Spetsstriden avgör nog det här loppet. Vill Jansson svara ut Sani"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja Amaru körs för ledningen o även Up to Date är snabb ut så någon ledning för Sanity tror ja inte på om inte Erik fixar ledningen o släpper till kompisen...Tyckte Bäckis gjorde strålande ifrån sig sist o sitter inte detta i benen så blir han hyperfarlig..härligt speedig häst som kan gå flera speeder o kommer att rekordsänka här ! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2013-07-24 19:07:35  Ja Amaru körs för ledningen o även Up to Date är snabb ut så någon ledning för Sanity tror ja inte på om inte Erik fixar ledningen o släpper till kompisen...Tyckte Bäckis gjorde strålande ifrån sig sist o sitter inte detta i benen så blir han hyperfarlig..härligt speedig häst som kan gå flera speeder o kommer att rekordsänka här ! 
Answer to: "Ja Amaru körs för ledningen o även Up to Date är snabb "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Ja nu har Beckman o Formula bakspår, öppnar upp det för Panne..även Amuru OM han spetsar där han växer en klass...nu eller aldrig för Sanity, fått ett drömläge o kan välja o vraka i starten. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-07-24 19:58:33  Ja nu har Beckman o Formula bakspår, öppnar upp det för Panne..även Amuru OM han spetsar där han växer en klass...nu eller aldrig för Sanity, fått ett drömläge o kan välja o vraka i starten. 
Answer to: "Ja nu har Beckman o Formula bakspår, öppnar upp det för Pan"
|
|
Vågar han verkligen köra ? Har varit rätt snäll mot hästen de senaste gångerna o här riskerar han faktiskt bli hängande....! Som sagt så har jag lite feeling för Bäckis om de blir hårdkörning...! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-07-24 21:34:38
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jag tar ett gäng här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-07-25 13:49:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Amaru Boko tycker jag är en väldigt överskattad häst och om Jansson väljer ett offensivt upplägg här tror jag att han är helt chanslös.
5,6,9,11 är hetast just nu tycker, men får leta lite i arkivet för att se om det finns nåt mer intressant.
Kommer defintivt att plocka med ett gäng här jag också.
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2013-07-27 11:35:38 Edited(1): 2013-07-27 11:43:05
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
kortlopp, Guld Hagmyren. Då ska normalt inte bakspår hinna fram. Vågar inte ens plocka bort Iceland trots halvtaskiga prestationer på löpande band. Helt plötsligt kommer han ut som en tiger igen. Tar nog med allt utom Blue Rock, så det kan ju vara ett tips. Har lovat mig själv att aldrig mer ta med alla utom en häst. Torskat flera gånger på det men så får det bli. Clear Sign dumpar jag också förresten.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-07-27 11:50:35  kortlopp, Guld Hagmyren. Då ska normalt inte bakspår hinna fram. Vågar inte ens plocka bort Iceland trots halvtaskiga prestationer på löpande band. Helt plötsligt kommer han ut som en tiger igen. Tar nog med allt utom Blue Rock, så det kan ju vara ett tips. Har lovat mig själv att aldrig mer ta med alla utom en häst. Torskat flera gånger på det men så får det bli. Clear Sign dumpar jag också förresten.
Answer to: "kortlopp, Guld Hagmyren. Då ska normalt inte bakspår hinna fram"
|
|
Garderar du så mycket så är Blue Rock given framför Clear..som jag tror får mycket svårt att vinna detta..men jag tar ställning o spikar här..! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|