Att Johnny kommer att köra mer aktivt här tror ja...tar han av skorna o känner att hästen är i skaplig form så blir de gas som gäller....kan räcka långt om de släpper invändigt..normal så slår han de här hästarna..!
Att Johnny kommer att köra mer aktivt här tror ja...tar han av skorna o känner att hästen är i skaplig form så blir de gas som gäller....kan räcka långt om de släpper invändigt..normal så slår han de här hästarna..!
Ja läget är besvärligt...men hästen är bra o ja vart positivt överraskad att han hängde med så bra...de där att han släppte var nog Johnnys bedömning av dagsformen...nu kommer han köra aktivare(skolöst ?) o han är betydligt snabbare från start än de invändiga förutom Amaru...vinner Amaru plus de andra kommunalarna så har vi en ny jackis på gång..som du ser är jag inne på att vaska fram något annat..hoppas på något under värmningarna idag..!
Eftersom du avslutar med ? Så svarar jag...tror inte Bagley hamnar bra på det..finns både Erik o Bergharn som kan hamna bra till med sina startsnabba hästar...där är några som kan profitera om Johnny bestämmer sig för att grilla Amaru...!
Eftersom du avslutar med ? Så svarar jag...tror inte Bagley hamnar bra på det..finns både Erik o Bergharn som kan hamna bra till med sina startsnabba hästar...där är några som kan profitera om Johnny bestämmer sig för att grilla Amaru...!
Conrad vann väl men Sanity visade va han kan bakifrån...när Conrad vinner då är inte ja med !! En meter till o Sanity hinner förbi...haha...! Amaru ren sprinter...bara dålig över den här distansen..!