Som han öppnade senast från spår 2 bör väll spetschans var mycket god. Kvar i klassen också och går han bara med samma utrustning som senast kommer jag att spika...
Att Erik spetsar råder det knappast något tvivel om. Skulle Andersson på Poisson träffa rätt så har han chans att smyga ner i rygg ledaren. Blir det en sämre start för Poisson så är det möjligt att Narold Vox kan hålla rygg på Eriks. Därifrån är den högintressant. Visserligen ger Erik sällan luckorna frivilligt, men det betyder inte att den inte kan komma ändå.
Den favoriten jag tror håller och jag spikar. Erik missar inte ledningen och den blir väldigt svårslagen därifrån. rann bara undan sist och såg fin ut.
Omgångens bästa spik
skrällar letar jag i andra lopp.
Den favoriten jag tror håller och jag spikar. Erik missar inte ledningen och den blir väldigt svårslagen därifrån. rann bara undan sist och såg fin ut.
Omgångens bästa spik
skrällar letar jag i andra lopp.
Ser så ut...Hankey var jag ute på sist o även spelade..visade bra form men att den ska slå Eriks känns långsökt..bra form har Bergharn o hans hästar..men Eriks såg både strålande ut i provstarten o loppet sist så den är nog omgångens bästa !