Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> Sound Of Goodbye, Kriterievinnare 1...

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Mikihisa Posted: 2013-05-29 22:32:02
684
Stall Zilly Baskerball HB
Östersund

Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
Jag får visserligen bra betalt men hade gärna sett honom i ett stall som jag vet kan matcha bra
Jaja, jag är nöjd för varje krona jag får in.

ddmannen: Jag brukar inte träna Styrka på hästarna förrän runt 4års etappen. Nu har ja fortsatt med Snabbhet och tänkte köra Styrka vid 15 i Snabbhet. Exprementerar en del med mina föl osv och än så länge har det gått bra.
Sålt föl för många miljoner. B.la ett för 11 miljoner och ett par för runt 4 miljoner om jag inte minns helt fel. Avel och ungshäststräning är det jag tycker är mest intressant i detta spel och håller på att bygga en grund i kassan nu för att sedan prova lyckan i rankingen.
Reply
ddmannen Posted: 2013-05-30 10:28:20 Answer to: "Jag får visserligen bra betalt men hade gärna sett honom i ett s"

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
Man tar hellre rätt köpare , än bra betalt , men det är inget man styra över och jag har ingen aning om nyvarnde ägare är bra eller dålig på matcha.

Tycker häster är jätteintressant med höga värde på tungt och vinterbana , men aning svårmatchad när nästan alla poäng ligger i kriterivinsten , väldigt lätt att antingen bli för feg eller allt för dumdristig i sin matchning.
Reply
mixtroz Posted: 2013-06-04 16:35:11

Became a member: 2012-11-08
Forum posts: 29
Det är ett spel
Reply
1   [ 2 ]