[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-17 21:44:45 Edited(1): 2013-04-17 21:45:55
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hur går de..? Är fullt upptagen med Valla tittandet..o väntar på att någon fixar listorna..för inte ska väll ja få slänga upp dom igen ?  Får bli imorgon kväll isåfall...! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2013-04-18 02:25:51  Hur går de..? Är fullt upptagen med Valla tittandet..o väntar på att någon fixar listorna..för inte ska väll ja få slänga upp dom igen ? 
Answer to: "Hur går de..? Är fullt upptagen med Valla tittandet..o vänt"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Fan va roligt det var här på forumet för 3-4 år sedan.
På den tiden las listorna upp av sig själva.
Och folk diskuterade V65 varje kväll.
Förstår inte hur du orkar skriva 90% av alla (få  inlägg här nuförtiden?
Plokko, Grenka, Kakan, Rickard Hansson, Alfiepalfie, Jongyl o.s.v ... det var tider det.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2013-04-18 02:26:18
|
|
varför blev det en jävla blink-gubbe där mitt i!!!???
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-18 07:04:35  Fan va roligt det var här på forumet för 3-4 år sedan.
På den tiden las listorna upp av sig själva.
Och folk diskuterade V65 varje kväll.
Förstår inte hur du orkar skriva 90% av alla (få  inlägg här nuförtiden?
Plokko, Grenka, Kakan, Rickard Hansson, Alfiepalfie, Jongyl o.s.v ... det var tider det.
Answer to: "Fan va roligt det var här på forumet för 3-4 år sedan"
|
|
Tja utan folk blir det inte särskilt levande...så de är bara att skriva...finns ju rätt många som kan skriva, någon mer än jag kan ju faktiskt lägga upp startlistorna..så kom igen nu o gör de här lite mer levande ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-04-18 07:59:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med andynalan, det var sjuka tider med högt till tak och hårda diskussioner. Men framförallt var detta ett forum för riktigt bra speltips och ett bra bollplank att surra spelideer på.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2013-04-18 15:01:54  håller med andynalan, det var sjuka tider med högt till tak och hårda diskussioner. Men framförallt var detta ett forum för riktigt bra speltips och ett bra bollplank att surra spelideer på.
Answer to: "håller med andynalan, det var sjuka tider med högt till tak och "
|
|
Känns lite som att Eriksson givit upp hoppet.. tyvärr. Tror det skulle gå att få bra fart på forumet igen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-18 15:14:03 Edited(1): 2013-04-18 15:17:20  Känns lite som att Eriksson givit upp hoppet.. tyvärr. Tror det skulle gå att få bra fart på forumet igen.
Answer to: "Känns lite som att Eriksson givit upp hoppet.. tyvärr. Tror det s"
|
|
Ja tror de samma..B_Good är väl lite moderator..? Det verkar inte gå att automatuppdatera listorna längre..är väl spärrat...men några av oss har ju fortsatt lägga upp detta manuellt..mest ja kanske...men fler får mer än gärna skriva i forumet...det verkar som några sattsar på egna forum typ Spanis med flera ? Många( ?) betalsajter är väl igång o snurrar spelideér o de kanske drar mer folk ?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-04-18 18:05:22 Edited(2): 2013-04-18 18:10:08  Ja tror de samma..B_Good är väl lite moderator..? Det verkar inte gå att automatuppdatera listorna längre..är väl spärrat...men några av oss har ju fortsatt lägga upp detta manuellt..mest ja kanske...men fler får mer än gärna skriva i forumet...det verkar som några sattsar på egna forum typ Spanis med flera ? Många( ?) betalsajter är väl igång o snurrar spelideér o de kanske drar mer folk ?
Answer to: "Ja tror de samma..B_Good är väl lite moderator..? Det verkar inte"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jo jag är moderator. Det betyder att jag är en helt vanlig användare med möjlighet att stänga av folk genom att trycka på en knapp samt häva köp i spelet. Thats it. Har ingen koppling till spelet elller Eriksson o tycker det är tråkigt att forumet sakta men säkert dör ut. Minns också hur kul det var här på forumet för nåt år sen.
Har precis som andra tappat sugen mer o mer men försöker iallafall hålla igång lite även om engagemanget inte är som det varit med startlistor, experttips o dylikt.
Känns ibland som det är jag o Durjorha som sitter här o häckar..
Hoppas verkligen att forumet får blomstra igen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-18 19:06:25  Jo jag är moderator. Det betyder att jag är en helt vanlig användare med möjlighet att stänga av folk genom att trycka på en knapp samt häva köp i spelet. Thats it. Har ingen koppling till spelet elller Eriksson o tycker det är tråkigt att forumet sakta men säkert dör ut. Minns också hur kul det var här på forumet för nåt år sen.
Har precis som andra tappat sugen mer o mer men försöker iallafall hålla igång lite även om engagemanget inte är som det varit med startlistor, experttips o dylikt.
Känns ibland som det är jag o Durjorha som sitter här o häckar..
Hoppas verkligen att forumet får blomstra igen.
Answer to: "Jo jag är moderator. Det betyder att jag är en helt vanlig anv&au"
|
|
Ja så är....får väl lämna ut några stenbra system med 20-oddsare som spikar..då ska ni se forumet blomstrar igen..lite skämt lite allvar...vore kul om de tog fart igen...! Gräver fram startlistorna o lägger upp dom igen...ge mig några minuter bara...! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-04-18 19:32:10
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Alla vill att forumet ska blomstra igen. Men har ni funderat vad det är som har gjort att det är värdelöst nu?? Ni behöver nog finna svaret på det för att det ska bli bra igen..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-18 19:57:50  Alla vill att forumet ska blomstra igen. Men har ni funderat vad det är som har gjort att det är värdelöst nu?? Ni behöver nog finna svaret på det för att det ska bli bra igen..
Answer to: "Alla vill att forumet ska blomstra igen. Men har ni funderat vad det ä"
|
|
Kör med positivism nu Tommie så kommer de säkert att funka..! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-04-18 20:05:59
|
|
Om du tror att forumet kommer i närheten av vad det har varit så är du tyvärr dummare än jag trodde..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-18 21:26:19  Om du tror att forumet kommer i närheten av vad det har varit så är du tyvärr dummare än jag trodde..
Answer to: "Om du tror att forumet kommer i närheten av vad det har varit så"
|
|
Ojoj att du aldrig lär dig...sluta med dumheterna o bli positiv igen..! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-04-18 22:01:48  Ojoj att du aldrig lär dig...sluta med dumheterna o bli positiv igen..! 
Answer to: "Ojoj att du aldrig lär dig...sluta med dumheterna o bli positiv igen.."
|
|
Förstår verkligen att du inte vill att dom ska fundera över varför forumet har gått från att vara grymt bra till att vara helt värdelöst. Så länge du får skriva ditt svammel och stå för 90% av alla inlägg som skrivs så är du nöjd.. Som du vet så skrev inte jag på forumet under ungefär ett halvårs tid, dels för att jag inte tyckte att jag fick ut tillräckligt mycket av forumet när många av dom bästa tipparna lämnade och jag hade ingen lust att lägga ned mycket tid på att analysera loppen och skriva om det när merparten av de som skrev här bara var in och kastade ur sig vilda gissningar i trådarna. Den andra anledningen var att jag ville se om kvaliteten på forumet höjdes när jag inte var aktiv eftersom jag alltför ofta var med i diskussioner som gick lite väl långt.. Jag tycker dock att utförsbacken för forumet bara fortsatte.. En intressant sak (som dock aldrig kommer att hända eftersom du totalt saknar självinsikt) skulle vara om du inte var aktiv på forumet under typ ett halvår.. Skulle vara intressant att se vad som hände om ditt eviga skitsnack och svammel för att fylla ut trådarna försvann ett tag.. Antingen är du en person som skiter totalt i alla andra bara du får ditt utrymme, eller så är du riktigt korkad som inte funderar över om du har något med forumets förfall att göra..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-04-19 07:24:04 Edited(1): 2013-04-19 07:25:08  Förstår verkligen att du inte vill att dom ska fundera över varför forumet har gått från att vara grymt bra till att vara helt värdelöst. Så länge du får skriva ditt svammel och stå för 90% av alla inlägg som skrivs så är du nöjd.. Som du vet så skrev inte jag på forumet under ungefär ett halvårs tid, dels för att jag inte tyckte att jag fick ut tillräckligt mycket av forumet när många av dom bästa tipparna lämnade och jag hade ingen lust att lägga ned mycket tid på att analysera loppen och skriva om det när merparten av de som skrev här bara var in och kastade ur sig vilda gissningar i trådarna. Den andra anledningen var att jag ville se om kvaliteten på forumet höjdes när jag inte var aktiv eftersom jag alltför ofta var med i diskussioner som gick lite väl långt.. Jag tycker dock att utförsbacken för forumet bara fortsatte.. En intressant sak (som dock aldrig kommer att hända eftersom du totalt saknar självinsikt) skulle vara om du inte var aktiv på forumet under typ ett halvår.. Skulle vara intressant att se vad som hände om ditt eviga skitsnack och svammel för att fylla ut trådarna försvann ett tag.. Antingen är du en person som skiter totalt i alla andra bara du får ditt utrymme, eller så är du riktigt korkad som inte funderar över om du har något med forumets förfall att göra..
Answer to: "Förstår verkligen att du inte vill att dom ska fundera över"
|
|
Jösse du verkar skylla allt på andra...har inte sett att du bidrar med så mycket..du kan ju lägga upp listor o annat så att du gör lite nytta istället för att dumförklara folk hit o dit...jag tycker spelare som klankar på andra hela tiden inte gör någon nytta alls..att tro att de finns folk som hela tiden kan ta fram 10-20 oddsare i varje lopp är bara patetiskt...jag håller inte på svammel..har fog för de jag skriver hela vägen ! De här är ett svårt spel med många variabler o det finns inte något som vinner jämt ! Så kom ner från de höga hästarna o gör lite nytta Tommie, de kan du ! Du är en god tippare som ett flertal här inne är ! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|