[ 1
]
|
|
Posted: 2008-02-18 18:16:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Heja alla har på på travonen skulle gärna vilja tipsa er om att skaffa ett gratis jokersytem på trav.kubin.se sen leta efter ladda ner.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-02-18 19:43:49
 Heja alla har på på travonen skulle gärna vilja tipsa er om att skaffa ett gratis jokersytem på trav.kubin.se sen leta efter ladda ner.
Answer to: "Heja alla har på på travonen skulle gärna vilja tipsa er om att skaffa e"
|
|
|
Posted: 2008-02-18 19:45:57
Answer to: ""
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det verkar helt klart intressant ....
Tackar för tipset !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-18 20:19:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Säger det samma, verkar helt klart intressant, tackar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-18 20:27:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alltid roligt att hjälpa andra
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-18 21:25:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
sorry, men jag får bara upp "sidan kan inte visas".. någon som har exakta länken?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-18 21:28:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fungerade för mig för 5 minuter sen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-18 22:01:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
nullhttp://trav.kubin.se/Links.aspx gå in på den alfiepalfile
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-18 22:12:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-21 20:57:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur funkar detta, jag fattar inget, har laddat hem det nu men sen då???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-21 21:32:17  Hur funkar detta, jag fattar inget, har laddat hem det nu men sen då???
Answer to: "Hur funkar detta, jag fattar inget, har laddat hem det nu men sen då???"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det kanske inte funkar på din data?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 15:14:16  det kanske inte funkar på din data?
Answer to: "det kanske inte funkar på din data?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag heter Johan Kubin och är skaparen av Hjälp på traven! Programmet kräver Windows XP SP2 eller senare och .NET Framework 2.0 installerat. Detaljer kring detta finns i manualen som man kan ladda ner från siten.
Jag kommer de närmaste dagarna att lägga upp version 2.5 som har väldigt mycket nyheter (reducering utifrån kuskar borttag av enskilda rader, direktåtkomst till alla hästresultat, automatisk ranking etc. etc.). I och med den versionen börjar funktionaliteten närma sig den hos Jokersystemet och andra kommersiella alternativ.
Trevligt att det finns några som har hittat fram till mitt program. Jag kommer fortsätta förbättra det så länge det finns intresse för programmet...
MVH
Johan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 15:23:28  Jag heter Johan Kubin och är skaparen av Hjälp på traven! Programmet kräver Windows XP SP2 eller senare och .NET Framework 2.0 installerat. Detaljer kring detta finns i manualen som man kan ladda ner från siten.
Jag kommer de närmaste dagarna att lägga upp version 2.5 som har väldigt mycket nyheter (reducering utifrån kuskar borttag av enskilda rader, direktåtkomst till alla hästresultat, automatisk ranking etc. etc.). I och med den versionen börjar funktionaliteten närma sig den hos Jokersystemet och andra kommersiella alternativ.
Trevligt att det finns några som har hittat fram till mitt program. Jag kommer fortsätta förbättra det så länge det finns intresse för programmet...
MVH
Johan
Answer to: "Jag heter Johan Kubin och är skaparen av Hjälp pÃ¥ traven! Programmet krÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
MAC Stöd vore nice, så jag slipper starta Parallels 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 16:18:20  MAC Stöd vore nice, så jag slipper starta Parallels 
Answer to: "MAC Stöd vore nice, så jag slipper starta Parallels :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om Mono-projektet gör klart .NET framework för Linux och Mac skulle jag kunna kompilera en version för de två (2) procent av besökarna på min hemsida som använder något av dessa operativsystem... ;-)
Gällande att det inte gick att komma in på hemsidan vid något tillfälle: Eftersom det här är ett helt ideellt projekt ligger hemsidan av ekonomiska och praktiska skäl på min egen server hemma, så när Bredbandsbolaget strular så går det tyvärr inte att komma åt sidan... Jag har dock inte upplevt att det hänt så många gånger tack och lov.
/Johan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 22:53:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
mycket bra jobbat.. ett bra alternativ till jokersystemet. för de som inte har råd med joker är det perfekt!
hur lång tid har det tagit att få det rullande?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 23:11:25  mycket bra jobbat.. ett bra alternativ till jokersystemet. för de som inte har råd med joker är det perfekt!
hur lång tid har det tagit att få det rullande?
Answer to: "mycket bra jobbat.. ett bra alternativ till jokersystemet. för de som inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har hållit på till och från på fritiden i drygt ett år, vill inte räkna på hur många timmar det har tagit... Men det är ju en hobby så god som någon ;-)
Ikväll lade jag upp version 2.5, och nu finns det funktioner som på allvar kan konkurrera med exempelvis Jokersystemet, och i vissa fall tycker jag nog att jag har mer avancerad funtionalitet. Det är ju dock upp till användarna att bestämma...
/Johan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 23:24:17  Om Mono-projektet gör klart .NET framework för Linux och Mac skulle jag kunna kompilera en version för de två (2) procent av besökarna på min hemsida som använder något av dessa operativsystem... ;-)
Gällande att det inte gick att komma in på hemsidan vid något tillfälle: Eftersom det här är ett helt ideellt projekt ligger hemsidan av ekonomiska och praktiska skäl på min egen server hemma, så när Bredbandsbolaget strular så går det tyvärr inte att komma åt sidan... Jag har dock inte upplevt att det hänt så många gånger tack och lov.
/Johan
Answer to: "Om Mono-projektet gör klart .NET framework för Linux och Mac skulle jag k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inga problem.
Vi superior-people on MAC har ju möjlighet att köra flera operativsystem samtidigt, så inget problem.
Mvh
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 23:44:26  Inga problem.
Vi superior-people on MAC har ju möjlighet att köra flera operativsystem samtidigt, så inget problem.
Mvh
Answer to: "Inga problem.
Vi superior-people on MAC har ju möjlighet att köra flera "
|
Became a member:
Forum posts:
|
1: Simb Luke
2: He´s A Gangster
3: Acclaim
4: Lea
5: Jimas kjoseph
6: Lass Inspiration
6: Javelin Q
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-04-06 08:23:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej alla på travzonen, vill tipsa er om att Hipposystemet nu finns för både MAC & PC. Besök http://www.winmore.se. Parallels behövs inte mer 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|