Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna som första singelstreck och Checco som andra. Slutade med att jag garderade upp denna och spikade Dream Trotter istället. Jag och B_Good är jävligt bra på det här med att ändra sig i sista stund
Spelade en dubbel med macho mot 1,11 då du kan nog lassa in på Jorma. Enligt Rommeprincipen o det faktum att Gud hatar mig så är Caddie Gallant redan klar..
Som sagt..hästen vart bättre o bättre i ledningen o när de är så bleka så fixar han de hela vägen...hoppas bara inte...de finns något system kvar bara..ska va om de spika här o sedan Jorma i nästa...!
Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna som första singelstreck och Checco som andra. Slutade med att jag garderade upp denna och spikade Dream Trotter istället. Jag och B_Good är jävligt bra på det här med att ändra sig i sista stund