Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> ATG Tillsammans
 

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2012-11-19 21:40:41

Became a member: 
Forum posts:
Hej,

Vet ej om detta kommit upp tidigare, kanske redan finns ett lag?

Jag själv har nyligen blivit medlem på ATG Tillsammans, en del av ATG.se där man själv kan skapa egna lag på upp till 30 personer. Vi har idag 4 lag med i VM i V75, kanske det även finns ett intresse av att skapa ett lag tillsammans i det här?

Bli medlem och läs mer om detta här; https://tillsammans.atg.se/start/



Hälsningar,
Dan
Reply
Posted: 2012-12-20 18:35:19

Became a member: 
Forum posts:
Jag har ett lag om det är någon som är intresserad för en liten summa. 100kr andel med start 1:a omgången i januari. Man väljer om man vill vara med i aktuell omgång.
Man får vara med och bygga upp systemet. kan vara en kul grej och spela tillsammans på ett smidigt sätt när vinster fördelas direkt till varje medlemmars atg konton.

intresserad? skriv på min mail eran e-postadress så bjuder jag in.
Reply
Posted: 2012-12-27 17:23:48

Became a member: 
Forum posts:
Laget som jag har är just nu 7 stycken medlemmar! kan vi kanske få ihop till 10 pers iaf!
Någon som är grym på kallblod gärna eller har en bra träffprocent i att sätta spikarna
vi pratar om 100kr per omgång.

Jag ser det som en kul grej att spela tillsammans med ett gäng travnördar!
Reply
Posted: 2012-12-28 18:00:56

Became a member: 
Forum posts:
Vi är nu 8 stycken anmälda.
mina lagkamrater från Travzonen Team II, vart fan är ni!?!!
Och finns det någon skön norrlänning som kan en del om hästarna däruppe så är du mer än välkommen!
Reply
Andynalan Posted: 2012-12-30 18:48:30 Answer to: "Vi är nu 8 stycken anmälda. mina lagkamrater från Travzone"

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
sidan har väl inte öppnat än?
Reply
Posted: 2012-12-31 05:29:04 Answer to: "sidan har väl inte öppnat än? :S"

Became a member: 
Forum posts:
Dem kör en test så alla kunde inte skapa ett konto. Det var ett begränsat antal som föranmälde sig som fick en inbjudan. av dem som blev inbjudna kan bjuda in personer som inte föranmälde sig och det går spela redan nu.
Atg kör en test på hur stort intresset är och är tänkt att öppna för alla kort efter årskiftet.

Vi är 10 stycken nu så om någon är intresserad så gäller det att skynda sig då det finns få pllatser kvar.
Reply
Posted: 2013-02-01 15:54:58

Became a member: 
Forum posts:
Jag har ett Tillsammans bolag, det är även öppet för allmänheten (alla som har ett ATG konto).

Om någon är intresserad av att vara med så skicka mail så bjuder jag in. Det kommer bli spel vid V75 omgångar (endast det som går för tillfället) och en andel kostar 25KR och går att köpa max 10 andelar per spel tillfälle.

Utdelning delas ut automatiskt till sitt personliga ATG konto vid vinst och överblivna slantar. Vi kan variera tippare för vecka till vecka om så önskas!


Men som sagt, skicka mail så bjuder jag in så drar vi igång så fort vi kan!



// Dan
Reply
[ 1 ]