Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 Avd 7

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2013-01-26 16:50:55

Became a member: 
Forum posts:
Hur körde Kenneth egentligen?
Reply
tommie Posted: 2013-01-26 16:52:24
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
6 gånger på Jitanes och 5 gånger på New Line. Hoppas ni ryggade.
Reply
Posted: 2013-01-26 16:52:54 Answer to: "6 gånger på Jitanes och 5 gånger på New Line. Hoppa"

Became a member: 
Forum posts:
Tyvärr letar jag högoddsare. Så nej...
Reply
Posted: 2013-01-26 16:53:58

Became a member: 
Forum posts:
på håret att det blev jackpot. haha.
Reply
tommie Posted: 2013-01-26 16:54:53 Answer to: "Tyvärr letar jag högoddsare. Så nej..."
223
Benny
Eskilstuna

Leta vinnare istället skämt o sido, 6 och 5 gånger är ju fina odds. högre behöver man väl inte?
Reply
Posted: 2013-01-26 16:56:04 Answer to: "Leta vinnare istället ;) skämt o sido, 6 och 5 gånger ä"

Became a member: 
Forum posts:
Lirar nästan aldrig Vinnare. Nästan bara tvilling och DD.

Extremt svårt att slå spelarkollektivet i vinnarspelet i längden. Har jag statistiska bevis på.
Reply
tommie Posted: 2013-01-26 16:58:10 Answer to: "Lirar nästan aldrig Vinnare. Nästan bara tvilling och DD. Ext"
223
Benny
Eskilstuna

Spelar inte heller vinnare så ofta.. Men när man får så bra odds på fältens bästa hästar så är det bara att ta betalt
Reply
dujorha Posted: 2013-01-26 17:04:28 Answer to: "6 gånger på Jitanes och 5 gånger på New Line. Hoppa"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Inte obekanta hästar för mig..synd att ja inte grejade lite stålar till från V75:an...dåligt att inte dubbla med Flemming...antar du lirar Ludde imorgon..för inte spelar du lite sympis på Dvärgen..?
Reply
tommie Posted: 2013-01-26 17:13:13
223
Benny
Eskilstuna

Gjorde ett besök och bjöd på två fina vinnare. Ni får ha det så bra boys! Och till er som aldrig kommer att ta till er fakta och inse att Örjan är oerhört överskattad så kan ni ju analysera hans styrningar idag... haha Hade någon annan av toppkuskarna kört så jävla illa som Örjan gjorde idag så hade stora sågen varit framme, men när det gäller Örjan så kommer han undan med allt eftersom han är så snäll och gullig och aldrig gör något väsen av sig... Alla hans bedrövliga styrningar faller snabbt i glömska hos okunniga observatörer. Ha det bra alla!
Reply
Posted: 2013-01-26 17:14:48 Answer to: "Spelar inte heller vinnare så ofta.. Men när man får s&ari"

Became a member: 
Forum posts:
Säger det inte för att vara en besserwisser eller surkart på ngt sätt, men det är lätt att säga som du gör efter spelet funkat. Men hur många gånger sitter dom inte?

Dom vann inte bara för att dom var bäst, utan för att dom var bland de 3 bästa hästarna OCH fick loppet. Hade loppen blivit körda annorlunda hade dom inte vunnit. Så visst. Man kan säga att det bara är att ta betalt, men jag säger att deras vinstchanser representerades av deras vinnarodds och denna gång hade du rätt.

Om vi tar Jitanes så var det ganska så chansartat. Den är ojämnt startsnabb och ska köras i ryggar. Det var ett lärlingslopp. Att luckan kom var rena turen. Hade lika gärna kunnat bli fast tredje invändigt. Hmm...Känns inte som en bank för mig.

New Line vann på att det blev körning. Visst, det stod skrivet i programmet kanske du och andra säger. Jo, men hur många gånger har man inte tjatat om att det blir körning och så blir det inte det? Låt säga att Organic Value hade spetsat lätt istället. Och Kenneth hade glidit fram och övertagit direkt. Hade New Line vunnit? Kanske. Men antagligen inte.
Reply
tommie Posted: 2013-01-26 17:39:48
223
Benny
Eskilstuna

En stjärna på mitt inlägg som vanligt Jag kan lugna er alla som kanske tror att skulle komma tillbaka och förstöra detta fanastiska travforum som bara förbättras och utvecklas i helt rätt riktning för varje dag som går.. Detta var var bara ett besök och jag har absolut inget behov av att hänga här Så ni som sabbar forumet kommer att kunna fortsätta med det utan att någon säger ifrån även i fortsättningen
Reply
Posted: 2013-01-26 17:47:52

Became a member: 
Forum posts:
oerhört löjligt tugg att säga att örjan är överskattad, visst en mindre lyckad dag idag med galopp på två betrodda hästar. bra utdelning på nimbus från spår 8 ändå. Det är inte ens lönt att disskutera det för det är för låg nivå... högt respekterad kusk när han kommer till frankrike också, finns en anledning till det.

Bra vinnarspel på jitanes och new line, det är bra odds.
Reply
dujorha Posted: 2013-01-26 19:49:29 Answer to: "Säger det inte för att vara en besserwisser eller surkart på"

Det är du inte Speltorsk...känner dig här på forumet som en spelare som tar dina vinster o förluster med gott mod...Tommie för fan skärp dig med din attityd mot andra spelare o snack om att förstöra...är bara omoget...så kom igen när du klivit ner från de höga hästarna !!
Reply
Posted: 2013-01-26 20:22:18 Answer to: "Ja de är de bud på...även Erik kan va långt framme..C"

Became a member: 
Forum posts:
Känns skönt att börja med att sätta en bra vinnare på forumet. Tur att jag inte fegade ur o tog med Capello Bob också .New Line var klockren.

Hade kunnat bli riktigt bra om chansspiken i 6:e avdelningen suttit men nu blev han 2:a.

Återkommer med nya vinnare
Reply
tommie Posted: 2013-01-26 21:28:21 Answer to: "Det är du inte Speltorsk...känner dig här på forumet s"
223
Benny
Eskilstuna

Du har varit med och verkligen förstört forumet och ändå låtsas du som ingenting.. Sorgligt!! Tidigare var det fullt av bra tippare här på forumet men nu sitter det 6-7 stycken och leker i sin privata lilla sandlåda... Dom bra och seriösa tipparna försökte säga ifrån när det började förstöras här på forumet men gav tillslut upp.. Kvar är dom som förstörde forumet OCH DOM SOM LÄT DET HÄNDA.. Mycket tråkigt tycker jag eftersom detta tidigare var ett kanonbra forum med oerhört mycket kunskap.. Några få bra tippare finns det fortfarande här, men tyvärr räcker det inte för att man ska lägga ned tid och bidra här...
Reply
dujorha Posted: 2013-01-27 09:57:50 Answer to: "Du har varit med och verkligen förstört forumet och änd&arin"

Tommie du gör bara bort dig själv med sådana här föraktfulla kommentarer, det faller bara tillbaka på dig själv...hånfullhet mot andra spelare är de sämsta som finns när alla sitter i samma båt..! Så mitt råd till dig är sluta med det där o kom igen ! Bra eller dåliga tips har med form o göra o det kommer o går de vet alla o även du !!
Reply
1   [ 2 ]