1
[ 2
]
|
|
Posted: 2012-11-24 15:44:59  Ni är duktiga.
Answer to: "Ni är duktiga."
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, folke gillar detta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 15:59:32  ja, folke gillar detta 
Answer to: "ja, folke gillar detta:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ni kan mycket väl ha 4 tipsettor, och det är bra gjort.
Men varför kommer ranken upp efter varje lopp körts? Det blir inte ju inte lika pålitligt om man säger så...
är det sant eller är det bara fegt och ett försök och värva medlemmar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 16:06:22 Edited(1): 2012-11-24 16:07:03  ni kan mycket väl ha 4 tipsettor, och det är bra gjort.
Men varför kommer ranken upp efter varje lopp körts? Det blir inte ju inte lika pålitligt om man säger så...
är det sant eller är det bara fegt och ett försök och värva medlemmar?
Answer to: "ni kan mycket väl ha 4 tipsettor, och det är bra gjort.
Men varf"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, det beror på att tipsen är unika för våra betalande medlemmar och är enbart därför.
sedan är det extra kul att slänga upp det i näsan på folke, fast det är bara på personlig plan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 18:07:06  nej, det beror på att tipsen är unika för våra betalande medlemmar och är enbart därför.
sedan är det extra kul att slänga upp det i näsan på folke, fast det är bara på personlig plan.
Answer to: "nej, det beror på att tipsen är unika för våra betala"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaha?
roligare att se när du blir ägd av mig  Lite fjolligt att enbart slänga upp tips de ggr du råkar få rätt. HAHA
Särskilt fjolligt att lägga upp tips i efterhand när du inte sagt 1 ord inför loppen......Finns ju ingen som kan kolla om du ljuger eftersom det finns ingen som vill betala för dina tips och kan kolla......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 00:04:22 Edited(1): 2012-11-25 00:04:55  Jaha?
roligare att se när du blir ägd av mig  Lite fjolligt att enbart slänga upp tips de ggr du råkar få rätt. HAHA
Särskilt fjolligt att lägga upp tips i efterhand när du inte sagt 1 ord inför loppen......Finns ju ingen som kan kolla om du ljuger eftersom det finns ingen som vill betala för dina tips och kan kolla......
Answer to: "Jaha?
roligare att se när du blir ägd av mig :) Lite fjolligt "
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahah så sant! tack för att du fick mig att garva hela kvällen!
är så gott bli ägd av dig för du kör den ända in varje gång
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 11:57:12 Edited(1): 2012-11-25 11:58:41  hahah så sant! tack för att du fick mig att garva hela kvällen!
är så gott bli ägd av dig för du kör den ända in varje gång
Answer to: "hahah så sant! tack för att du fick mig att garva hela kväl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, det roliga är ju att du fortfarande inte tycker att jag fullständigt ägt dig med tipsen flera ggr, detta trots att flertalet på forumet sagt det till dig. När det sedan inte finns något försvar så slutar du bara att skriva i tråden..........
Finns på svart och vitt och därav finns det inget att diskutera
Vill du att folk ska tycka att du är bra på att tippa när du kommer med en ranking efter loppen? Sedan i de loppen du varit helt fel ute i så skiter du i att posta något.
Inte en chans i världen att särskilt många kommer att betala för dina tips travspanarn. Betalar helre 10ggr mer för tipsen/informationen spelarservice har. Eller får gratis information från de man vet är duktiga på forumet. Tex Votolato somn skrek ut Edward ale som omgångens spik, bara streckad på 29%........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 12:59:29  haha, det roliga är ju att du fortfarande inte tycker att jag fullständigt ägt dig med tipsen flera ggr, detta trots att flertalet på forumet sagt det till dig. När det sedan inte finns något försvar så slutar du bara att skriva i tråden..........
Finns på svart och vitt och därav finns det inget att diskutera
Vill du att folk ska tycka att du är bra på att tippa när du kommer med en ranking efter loppen? Sedan i de loppen du varit helt fel ute i så skiter du i att posta något.
Inte en chans i världen att särskilt många kommer att betala för dina tips travspanarn. Betalar helre 10ggr mer för tipsen/informationen spelarservice har. Eller får gratis information från de man vet är duktiga på forumet. Tex Votolato somn skrek ut Edward ale som omgångens spik, bara streckad på 29%........
Answer to: "haha, det roliga är ju att du fortfarande inte tycker att jag fullst&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, du är sveriges tippare #1, fast du är helt vilsen i 99% av allt du sägfer, fast du äger på du, så skön är du.
tycker du att spelservice är bättre än travspanarn så varsegod, gå du betala för de.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 13:30:58  ja, du är sveriges tippare #1, fast du är helt vilsen i 99% av allt du sägfer, fast du äger på du, så skön är du.
tycker du att spelservice är bättre än travspanarn så varsegod, gå du betala för de.
Answer to: "ja, du är sveriges tippare #1, fast du är helt vilsen i 99% av al"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1: skulle aldrig få för mig att betala för tips mer än utvalda intervjuer av tränare möjligen. Fast på sätt och viss betalar man för tips genom ATG Live med forsgren, widman etc.... 
2: jag vilse 99% av allt jag säger? Har du något psykiskt problem som gör att du ständigt måste ljuga? finns som sagt på svart och vitt att så inte är fallet. Med det sagt menar jag inte att jag är någon "grym" tippare på något sätt, dock vågar jag med lätthet säga att jag är bättre än dig travspanarn  Framförallt är jag mer påläst och hittar inte på fejkad information som att bergh sagt att Udo's oiler skulle vinna PDA nästa år 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-25 13:38:19
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ni har båda varit med så länge nu att i bästa fall uppnår man ett förnuftigt gissande..är alldeles för många parametrar inblandade i travtippandet...o är de 7 avd så är de svårt..alla behöver ett visst mått tur i de avdelningarna där det förnuftiga tippande inte räcker till..så lite mindre prestige...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 15:08:43  1: skulle aldrig få för mig att betala för tips mer än utvalda intervjuer av tränare möjligen. Fast på sätt och viss betalar man för tips genom ATG Live med forsgren, widman etc.... 
2: jag vilse 99% av allt jag säger? Har du något psykiskt problem som gör att du ständigt måste ljuga? finns som sagt på svart och vitt att så inte är fallet. Med det sagt menar jag inte att jag är någon "grym" tippare på något sätt, dock vågar jag med lätthet säga att jag är bättre än dig travspanarn  Framförallt är jag mer påläst och hittar inte på fejkad information som att bergh sagt att Udo's oiler skulle vinna PDA nästa år 
Answer to: "1: skulle aldrig få för mig att betala för tips mer än"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke, jag ska säga det rakt ut. Så sätt dig ner innan.
DU den överlägset sämsta tipparen i detta forum jag sätt under dessa åren.
Att du skulle vara bättre än någon på något, speciellt mig är så löjeväckande att det inte ens går att säga med en gnutta ironi i.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 15:18:29 Edited(1): 2012-11-25 15:18:52  folke, jag ska säga det rakt ut. Så sätt dig ner innan.
DU den överlägset sämsta tipparen i detta forum jag sätt under dessa åren.
Att du skulle vara bättre än någon på något, speciellt mig är så löjeväckande att det inte ens går att säga med en gnutta ironi i.
Answer to: "folke, jag ska säga det rakt ut. Så sätt dig ner innan.
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, leknivå nu
varför äger jag dig hela tiden då? Du har skämt ut sig så extremt många ggr genom att ljuga och komma med usla tips, varför ska någon tro på ett ord av det du säger?
Framförallt, varför ska någon betala för tips som kommer från en barnunge som dig? Jag har aldrig sagt att jag är en bra tippare, jag har aldrig tagit betalt för mina tips. Det är du som tror att du är en expert, ska ta betalt för dina tips och sedan uppför/gör bort dig som ett rövhål utåt. Inte många hjärnceller där inte, en människa med normal IQ hade ju fattat att man inte ska riskera att göra bort sig så som du gjort i forumet, när man försöker tjäna pengar på det man gör.........Din trovärdighet som tippare är riktigt i botten och det är skrämmande att du inte fattat det än......
Jag skiter väl i vilket, jag spelar på hobbynivå för att jag tycker att det är kul med trav. Hållt på tillräckligt länge för att fatta hur svårt det är att kunna tjäna pengar på det. Forumet är mest en rolig sak för att få "experter" som dig att se pinsamma ut 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-25 16:04:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Aftonbladet tisdag kostar bara 11kr och dem ligger bra plus i år på travet.
Man får även övrig sport på köpet och nyheter.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-26 07:08:36  Aftonbladet tisdag kostar bara 11kr och dem ligger bra plus i år på travet.
Man får även övrig sport på köpet och nyheter.
Answer to: "Aftonbladet tisdag kostar bara 11kr och dem ligger bra plus i år p&ar"
|
|
Kostar de så mycket ? Det hade ja ingen annning om...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-26 08:23:55  Kostar de så mycket ? Det hade ja ingen annning om...! 
Answer to: "Kostar de så mycket ? Det hade ja ingen annning om...!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Med det vill jag säga.. vad köper man hellre? Aftonbladet eller travspanarns tips?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-26 09:09:09  Med det vill jag säga.. vad köper man hellre? Aftonbladet eller travspanarns tips?
Answer to: "Med det vill jag säga.. vad köper man hellre? Aftonbladet eller t"
|
|
Förstod de..eller så kommer man in hit o tar del....! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-11-26 10:56:48
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Skkulle vi inte bara kunna avgöra llt det här tjafset en gång för alla med en tävlning?
Om ni båda kan enas om vad som är ett rättvist upplägg förstås.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2012-11-26 13:06:55 Edited(1): 2012-11-26 14:51:23
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Har jag missat nått...är travtippande en sorts exakt vetenskap???
Sen att man skulle kunna köpa sig till denna...på ett eller annat sätt, är enbart korkat att tro..
EDIT
Kan bara inte släppa denna....skriv ihop boken: The Art of Travtippande...haha
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|