Ja lurad kan man bli av hästar..men sist så såg han bättre ut...nu vann favon i första o vinner 6:an här så har de börjat för favobetonat....min luring är Pers här utan skor o gick väldigt bra sist..!
japp, jorma är riktigt vass... skillnad med vad ulf ohlsson är som haft en hel del mindre bra styrningar ett bra tag i mina böcker. Det är konstigt för i normala fall är uffe en av landets mer skickligare.
Menar inte att ulf gör en dålig styrning men under loppet var det klart att den som går fram först utvändigt vinner loppet, uffe hade chansen men tog den inte och jorma tar beslutet före.
japp, jorma är riktigt vass... skillnad med vad ulf ohlsson är som haft en hel del mindre bra styrningar ett bra tag i mina böcker. Det är konstigt för i normala fall är uffe en av landets mer skickligare.
Menar inte att ulf gör en dålig styrning men under loppet var det klart att den som går fram först utvändigt vinner loppet, uffe hade chansen men tog den inte och jorma tar beslutet före.
Vet inte....hästen såg bra ut igen o de måste väl Uffe känt...missade rejält på taktiken...känns som han är rätt svag när det kommer till de....kan inte riktigt köra taktiskt riktigt åker mer häst tycker ja...ett exempel som du kanske kommer ihåg var i sommras i Norge...när han körde bort sig mot Örjan i 3-årings loppet..!