1
2
3
4
5
[ 6
]
|
|
Posted: 2012-09-30 21:32:06  Postad: 2012-09-01 15:26:15
Inlägg: 8806..Hjälp.Jag har spelar v75 i många år nu och bokför sedan nåt år tillbaka hur jag spelar. Det är en positiv kurva, en jämn svag förbättring över tid. Men nu sedan ett tag har det bara låst sig. Jag kan inte ta rätt beslut. det går bara inte. Har jag någon häst jag tror på vågar jag inte spela den utan garderar (i nödan) o om jag inte gör det o står på mig kan man garantera att den förlorar. Jag kommer helt fel på solklara vinnare. Garderar tungt där det inte behövs o sparar på fel ställen. Uppgiven, frusterad o det är fan inte kul just nu. Jag fattar inte vad som händer. Har aldrig varit med om nåt liknande. Försöker jobba mig förbi det, spela enkelt försöka få tillbak det roliga. Skriver detta efter att ha 3raka fel i dagens rad Garderade i första, missade. Garderade stort i andra, missade, låste på rakas o Timetosygoodbye i tredje omissade.HJÄLP vad fan ska man göra? Ta en paus? Spela helt annorlunda? Back to basic? Köra crazy? Jag fattar fan inte.
Answer to: "Postad: 2012-09-01 15:26:15
Inl&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lösningen är ganska enkel.
han behöver bara regga ett konto på www.travspanarn.se sedan får han all hjälp han behöver ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-30 21:32:43  Hehe tack.. nä..
Jag är bra på "lätta" omgångar har tagit 3st 40000 vinster nu. Det är tyvärr det största jag tagit dock men det verkar de omgångarna som gäller för mig.
Answer to: "Hehe tack.. nä..
Jag är bra på "lätta" omg&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
good work! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-30 22:58:01  Hehe tack.. nä..
Jag är bra på "lätta" omgångar har tagit 3st 40000 vinster nu. Det är tyvärr det största jag tagit dock men det verkar de omgångarna som gäller för mig.
Answer to: "Hehe tack.. nä..
Jag är bra på "lätta" omg&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stort grattis b good!  )
|
|
Reply
|
|