Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Statistik

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-03-01 23:14:01 Answer to: "Kan vara kul nog att "lufttippa" för att se att formen sitter i "

Became a member: 
Forum posts:
Haha jo, blev ju psykiskt massmördad (okej en viss överdrift) när jag sa att jag trodde en del på Lovebite och att han lär bli understreckad här.

Så här i melodifestivaltider passar väl den forna finallåten bra?
"... för det var du och jag mot världen ..."
Ja, så kändes det lite
Reply
B_Good Posted: 2008-03-01 23:34:42 Answer to: "Jag är knäpp! Mer statistik - skrämmande sådan. Från 15 d"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Fantastistiskt underliga siffror på Erik..
Och sprintexperten Thai Tanic fick sin 16raka förlust på kort..
Siffror är skoj..
Reply
Posted: 2008-03-01 23:40:44 Answer to: "Fantastistiskt underliga siffror på Erik.. Och sprintexperten Thai Tanic"

Became a member: 
Forum posts:
Åh nej B_Good menar du allvar?
Statistik är skit och betyer absolut ingenting, en gång är ingen gång, återkom när du har något bra att komma med...

*Ironi!

Precis, siffror är mycket intressant. Det på Erik är smått fantastiskt otroligt.
Större avslag på en specifik bana, ja det får man inte.
Thai Tanic, kom jag på preic just nu varför den heter så. Titanic var ju inte speciellt bra på korta distansar, relativt fort sjönk det stora enorma "skeppet".
Nej, nu var jag kanske lite elak, men lite kul var det allt
Reply
Cherry Posted: 2008-03-02 09:46:24

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Crille du tror inte att låg utdelning och din turordningsstatistik har ett samband? Utan att veta om det är så kan jag tänka mig att hög turordningsrank och låg utdelning går hand i hand. Kan vara lite fel bibel att gå efter i sånna fall ifall man letar hög utdelning vilket du sagt att du gör.

Men jag har som sagt ingen statistik på detta, bara en känsla. Den litar jag mer på...
Reply
Posted: 2008-03-02 11:27:52 Answer to: "Crille du tror inte att låg utdelning och din turordningsstatistik har ett"

Became a member: 
Forum posts:
Hahaha... jag tycker jag får ta för mycket skit
Reply
1   [ 2 ]