Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Topplistan, vill se alla kullar..
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Cherry Posted: 2012-06-23 09:10:27

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6893
Jag vill se samtliga kullar på topplistan över hästar. Finns ingen logik i att man bara ska kunna se 3-åringar upp till 7-åringar. Ge oss samtliga please, Eriksson!

Har haft järnkoll från början på kullen som är 7 år nu. Nutmeg, Saturnus, Rubberbandman, Bandido, Growing Angel, Riverfront, Hogan Boy etc etc, jag inbillar mig att det är en av de bästa kullarna och skulle vilja följa den lite lättare även i fortsättningen, men nästa etapp finns den inte att tillgå i topplistan längre.

Borde väl knappast krävas särskilt mkt programmmering? Hoppas detta blir gjort!
Reply
silver Posted: 2012-06-23 13:44:33 Answer to: "Jag vill se samtliga kullar på topplistan över hästar. Finn"
218
The Silver Stable
Umåker

Became a member: 2010-07-09
Forum posts: 358
Har haft samma funderingar om topplistorna. det skulle vara en fin förändring.
Reply
Posted: 2012-06-23 20:29:25

Became a member: 
Forum posts:
Skulle gärna också vilja se alla intjänade pengar , rekordtider och ranking, där man skulle kunna få möjlighet att bara välja och se startaktiva hästar.
Reply
Eriksson Posted: 2012-08-20 15:39:10 Answer to: "Skulle gärna också vilja se alla intjänade pengar , rekord"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Det går nu att kryssa i så att man ser pensionerade hästar eller bara de aktiva.
Reply
[ 1 ]