Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 HALMSTAD FAVORIT SNACKET!

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2012-07-06 21:20:46

Became a member: 
Forum posts:
V75-1. (2)ALL AMERICAN CANDY körs av Åke Svanstedt i den inledande V75 avdelningen. Det är en duktig häst men är han bra nog att vinna? Det är fler bra hästar emot och jag ser detta som ett garderingslopp. Om tempot blir hårt i täten gynnar det bakspårshästarna. T.ex (9)DELAYING THE GAME som jag tror kan vara med och överraska om det löser sig perfekt.

V75-2. (5)INDIGIOUS kör Erik Adielsson i morgon från ett tråkigt femtespår. Hästen har gjort tre starter i livet vilket har resulterat i tre segrar. Blir V75 motståndet för hårt eller blir det en till tidssänkning? Kan vara en tänkbar spik. Stig H brukar veta vad han sysslar med. Om ni väljer att gardera favoriten så är CHARLES BOKO intressant. Tiderna blir bara bättre och bättre och har nu några lopp i kroppen.

V75-3. (7)CABALLION är inte bara en mycket kapabel häst utan också en mycket fin häst att vila ögonen på. Han har dock hållit på att dumma sig och galopperat i loppen vilket har resulterat i en tråkig resultat rad för stjärnhästen. Han blev tvungen att gå ett kvallopp för någon vecka sen och verkar ha tagit det på ett bra sätt och han lyckades också hålla sig på benen i sin senaste start. CABALLION gick 1,12,1 över distansen 2140m och bara det säger mycket. Jag vill ändå varna för (10)O'GRADY som ser bortglömd ut på förhand och som jag tror kommer bli totalt livsfarlig.

V75-4. (5)DIGITAL DARLING. Tror jag vinner utan problem. Örjan är i skaplig form och Tarzan har toppform på sitt stall. Kan det bli ledning från start till mål? Eventuella motbud är T.ex (10)SONAR BRODDE från det tråkiga bakspåret och (4)DIPLOMAT SUND men jag tycker det verkar som att Kenneth Haugstad har varit i bättre flyt än så här.

V75-5. (7)DELMONICA SUND körs av lärlingen Nicklas Westerholm. Hästen har hög kapacitet och Nicklas kör säkert till seger. MEN i ett lärlingslopp kan precis vad som helst hända och jag tycker det är alldeles för orutinerade kuskar för att jag ska kunna spika.

V75-6. (2)AMOUR DE LA RUE körs av Lutfi Kolgini och jag kommer spika. Det enda som kan hindra en seger är galopp enligt mig. Håller Ludde hästen i trav så blir det vinst över den långa distansen.

V75-7. (5)TRUE ADVANTAGE ser ut att ha en toppchans på förhand från spår fem över kort distans. Jag kommer ändå att plocka med (11)HARD CIDER . Läget för Åke är nästan omöjligt men går det alldeles för snabbt från start så kan det gå.

Lycka till alla travtippare och njut av en härlig helg!
Reply
[ 1 ]