[ 1
]
|
|
Posted: 2012-05-30 11:16:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är sjukt vad det är dött härinne sedan listorna slutade komma upp. Fånigt egenligen om man betraktar det lilla värde som listorna tillför. Det är ju medlemmarnas kommentarer som är värdet och kommentarer kan man lägga in utan några listor.
Jag kan bara komma till slutsatsen att folk är jävligt bekväma och/eller vanedjur som känner sig illa till mods när det inte är som det varit.
Att sedan bli sur på att sajtägaren inte är engagerad är bara löjligt. Det är inte sajtägarens engagemang som avgör hur bra ett forum är utan medlemmarnas engagemang.
Så skärpning. Vill ni att detta forum ska fortsätta så får ni bidra!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-30 11:44:16  Det är sjukt vad det är dött härinne sedan listorna slutade komma upp. Fånigt egenligen om man betraktar det lilla värde som listorna tillför. Det är ju medlemmarnas kommentarer som är värdet och kommentarer kan man lägga in utan några listor.
Jag kan bara komma till slutsatsen att folk är jävligt bekväma och/eller vanedjur som känner sig illa till mods när det inte är som det varit.
Att sedan bli sur på att sajtägaren inte är engagerad är bara löjligt. Det är inte sajtägarens engagemang som avgör hur bra ett forum är utan medlemmarnas engagemang.
Answer to: "Det är sjukt vad det är dött härinne sedan listorna slu"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja håller med..kan inte vara du o ja som håller låda här inne...visserligen har ja ett skärmkneg som gör att ja kan va me..men fler komments är inte fel.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-05-30 16:02:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla har säkert olika skäl, men jag gillar att se statistiken på "de gröna staplarna" på oddsjakten (samt tävlingen i sig  ) samt systemfunktionen där man får spels för 500 rader. Hittat många travzonendrag på det viset. Dessa två saker är även bra de gånger (ofta) man inte hinner läsa allt i trådarna eller kolla igenom folks system under den tråden. Det är vad jag känner/tycker iaf
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-05-30 21:27:25  Det är sjukt vad det är dött härinne sedan listorna slutade komma upp. Fånigt egenligen om man betraktar det lilla värde som listorna tillför. Det är ju medlemmarnas kommentarer som är värdet och kommentarer kan man lägga in utan några listor.
Answer to: "Det är sjukt vad det är dött härinne sedan listorna slu"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Självklart är forumets medlemmars engagemang o diskussioner den stora behållningen men det är ändå trist att det inte funkar med saker som startlistor o tävlingar.
Vissa av oss mer inbitna zonendårar klarar oss med en vit ruta att skriva inlägg i men jag tror att sidan i sig tappar medlemmar och knappast får nåra störe skaror av användare på våra dramatiska halvinterna besserwisser-inlägg o smågräl. Och Eriksson som inte har så mycket tid/lust/ork/möjlighet kommer väl knappast engagera sig mer om det bara är du, jag, Durjorha, Folke o Dark Horse kvar...
Det är en bra sida med möjligheter och det är synd att den stapplar som den gör..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-04 19:33:22 Edited(1): 2012-06-04 19:41:35  Självklart är forumets medlemmars engagemang o diskussioner den stora behållningen men det är ändå trist att det inte funkar med saker som startlistor o tävlingar.
Vissa av oss mer inbitna zonendårar klarar oss med en vit ruta att skriva inlägg i men jag tror att sidan i sig tappar medlemmar och knappast får nåra störe skaror av användare på våra dramatiska halvinterna besserwisser-inlägg o smågräl. Och Eriksson som inte har så mycket tid/lust/ork/möjlighet kommer väl knappast engagera sig mer om det bara är du, jag, Durjorha, Folke o Dark Horse kvar...
Det är en bra sida med möjligheter och det är synd att den stapplar som den gör..
Answer to: "Självklart är forumets medlemmars engagemang o diskussioner den s"
|
|
Precis...hoppas någon fixar start listorna igen.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-06-04 20:40:50
Edited(1): 2012-06-04 20:43:21
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-04 21:08:09 Edited(3): 2012-06-05 07:23:47
|
|
Ville bara kolla så de blev rätt..  Får väl fixa till helgen då..  Inget vart visst kvar..va är detta..? 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|