1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2012-06-03 12:18:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nästan helt säker på att fascination vinner, Lasse är GRYMT nöjd med henne just nu! detta ska bli rena lekstugan  Fascination är en helt otrolig häst och jag tror inte att folk vet hur bra hon verkligen är........ takter är inte det minsta rädd för att avlossa kanonen om någon svarar spets.
Men v64 är inte spelbart idag, garanterad jackpot och ingen utdelning på 4.a rätt, kanske inte ens på 5 rätt...... Får bli en enkelrad.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-03 12:23:35  Nästan helt säker på att fascination vinner, Lasse är GRYMT nöjd med henne just nu! detta ska bli rena lekstugan  Fascination är en helt otrolig häst och jag tror inte att folk vet hur bra hon verkligen är........ takter är inte det minsta rädd för att avlossa kanonen om någon svarar spets.
Men v64 är inte spelbart idag, garanterad jackpot och ingen utdelning på 4.a rätt, kanske inte ens på 5 rätt...... Får bli en enkelrad.....
Answer to: "Nästan helt säker på att fascination vinner, Lasse är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej det stämmer inte
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-03 12:54:02  haha jag är ju här ifrån! inte så konstigt då  men som jag tjatat om i flera år här på forumet OCH sa senast igår innan v75:an på mantorp till en vän. LUDDE KOLGJINIS HÄSTAR GÅR ALLTID SKITBRA på mantorp.. och Ludde har sakt x antal gånger att han älskar mantorpbanan just för de brukar gå bra för hans hästar där och att själva banan brukar vara i perfekt skick.
EDIT : Lite kul är ju då att jag noterat att det alltid brukar gå skit för Adielsson\Stig H där, deras hästar alltså. Sen är det inte så ofta Stig H brukar skicka hästar dit heller, medvetet?? 
Answer to: "haha jag är ju här ifrån! inte så konstigt då ;"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja de där med tjatet känner ja igen..de gäller att få upp lyhördheten..formtopparna är korta o de gäller o fånga de där tillfällena när de kommer ...Grattis till Dubbeln förresten...!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-03 13:23:42  nej det stämmer inte
Answer to: "nej det stämmer inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad stämmer inte? snälla upplys mig med din enorma kompetens!
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2012-06-03 18:41:39
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Blev ju bra pengar idag med....fan att Latitud fick speeda i början, annars hade jag satt dubbeln åtminstone....men Örjan vann sådär överlägset med en nos igen, satt helt stilla o bara måttade in den.....han e bara föööör kylig. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-04 02:49:31  vad stämmer inte? snälla upplys mig med din enorma kompetens!
Answer to: "vad stämmer inte? snälla upplys mig med din enorma kompetens!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej det är bara fel
|
|
Reply
|
|
1