1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-12 15:02:59  Självklart, men det var infon som fick mig att chansa med den och inte spika avd 1 
Answer to: "Självklart, men det var infon som fick mig att chansa med den och inte"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ingen ovanlig info..hästen har gjort bra o fina lopp på sista tiden..men spåret tyckte ja var för långt ut...tyvärr för mig.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-05-12 16:37:59
Edited(1): 2012-05-12 16:39:05  Skön chansspik 
Answer to: "Skön chansspik :)"
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-05-12 17:10:09   Klart att det är bra förutsättningar för Calvados Crane med trolig eller i alla fall möjlig spets och 1640. Tycker ändå inte senaste loppet var så fantastiskt som det utmålats, gick 23-fart andra femhundringen när han gick upp utv ändigt. Sista tusen bra men det var också ganska tomt i mål. Hard Cider är en bättre häst och tror den vinner. Var favoritspelad mot Sanity i september. Passa oxå Rano som skräll från prefekt smygläge om lucka på upploppet. Speedat till vinst många gånger. Kankse även med Musklemann GT och Tion Medu Sisu som C-hästar.
seriöst Nightfox, jag säger som speltorsk, kom inte med löjligt skit i efterhand som inte är relevant i forumet, du trodde inte på tion medon sisu som mer än C häst och det var det du stod för inför loppet och allt som vi i forumet bryr oss om. Hard cider var ditt tips. Löjligt att komma i efterhand med att du spikade och det var givet att CC skulle missa spets osv osv.
Answer to: "Klart att det är bra förutsättningar för Calvado"
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
nu får du ställa undan flaskan, det där var det ju jag som skrev::o
|
|
Reply
|
|
1