1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-10-08 14:24:05  Har varit ute mot dom bästa stona i årgången och slagit flera av dom men det räcker inte för att du ska tycka att hon presterat något... Du skriver att det inte betyder ett skit att vara tvåa i Derbystoet... Blir mycket svårt att ta dej på allvar i fortsättningen när du skrivit något sådant tyvärr.. Är det bara om man går i dödens eller tredjespår som man kan prestera något då eller? Undra om du skulle skriva att hon inte presterat något om du ägde henne. Sen kan du ju börja räkna upp vilka hästar i detta lopp som presterat bättre än Cruise Speed. Att du inte tror att hon hinner fram är en sak och där håller jag med dej. Men att skriva att hon inte presterat är riktigt okunnigt.
Answer to: "Har varit ute mot dom bästa stona i årgången och slagit fl"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, LAJOS ÄRLA
S 3, MOGAS SARA
|
 Blir mycket svårt att ta dej på allvar i fortsättningen när du skrivit något sådant tyvärr..
Om jag ska vara helt ärlig känns DET mer som ditt problem än mitt.
Slutpratat när det gäller Cruise. Uppenbart värderar vi hennes insatser lite olika, eller så har vi olika definition på en prestation värd att nämna. Hon har uppenbarligen form och gjorde det bra. Men ngn prestation som höjer pulsen eller ögonbrynen var det inte. Såna "prestationer" går det tretton på dussinet av när det gäller startande på V75. Tror du och Folke hakar upper på att det var stoderbyt. Kolla farter, tider och prestationen isolerat istället för att stirra er blinda på vad loppet kallas och vilka motståndarna är. Det är fortfarande unga ston vi snackar om som inte är alltför härdade.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-08 14:30:14   Blir mycket svårt att ta dej på allvar i fortsättningen när du skrivit något sådant tyvärr..
Slutpratat när det gäller Cruise. Uppenbart värderar vi hennes insatser lite olika, eller så har vi olika definition på en prestation värd att nämna. Hon har uppenbarligen form och gjorde det bra. Men ngn prestation som höjer pulsen eller ögonbrynen var det inte. Såna "prestationer" går det tretton på dussinet av när det gäller startande på V75. Tror du och Folke hakar upper på att det var stoderbyt. Kolla farter, tider och prestationen isolerat istället för att stirra er blinda på vad loppet kallas och vilka motståndarna är. Det är fortfarande unga ston vi snackar om som inte är alltför härdade.
Answer to: "Blir mycket svårt att ta dej på allvar i fortsättni"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Inget problem för mej att jag inte kan ta dej på allvar.  Visst, du har fått in några småvinster på Tvilling men jag klarar mej rätt bra utan dina inlägg. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-08 15:51:58
|
|
Måste slänga in en varning för B.W Erri... 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-08 15:53:39  Måste slänga in en varning för B.W Erri... 
Answer to: "Måste slänga in en varning för B.W Erri...:)"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, QUANTUM STARLING
S 1, QUANTUM STARLING
|
Du har mycket gemensamt med harry boyspelarna.. Svärmor har den med! (jag oxå visseligen)
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-08 15:54:49  Du har mycket gemensamt med harry boyspelarna.. Svärmor har den med! (jag oxå visseligen)
Answer to: "Du har mycket gemensamt med harry boyspelarna.. Svärmor har den med! ("
|
|
Det var som fan! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-08 15:58:34
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nu får vi se om de halva avslaget på Elora som Stickan gav håller..har inte med den... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-08 16:03:54
|
|
Örjan !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-08 16:05:37
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, QUANTUM STARLING
S 1, QUANTUM STARLING
|
Otroligt trist omgång detta..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-08 16:06:24
|
|
Flerkupongen rök..men kvar på de större.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-08 18:47:57   Blir mycket svårt att ta dej på allvar i fortsättningen när du skrivit något sådant tyvärr..
|
Became a member:
Forum posts:
|
jahapp, vad tror du cruise speed hade för puls efter loppet? var nog ett träningspass för henne mot dessa skithästar
hon förstod nog inte rikigt varför de andra var så långsamma när de varit så bra tidigare i år 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-08 20:09:57 Edited(1): 2011-10-08 20:12:07   Blir mycket svårt att ta dej på allvar i fortsättningen när du skrivit något sådant tyvärr..
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, LAJOS ÄRLA
S 3, MOGAS SARA
|
Jaha. Snacka om att jag var fel ute här. Det är bara att ta på sig dumstruten. Underskattade cruisen rejält.
Kan bara trösta mig med att det var rätt omgång att vara snett ute.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-08 20:15:26  Inget problem för mej att jag inte kan ta dej på allvar.  Visst, du har fått in några småvinster på Tvilling men jag klarar mej rätt bra utan dina inlägg. 
Answer to: "Inget problem för mej att jag inte kan ta dej på allvar. :) Viss"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, LAJOS ÄRLA
S 3, MOGAS SARA
|
Kul att du har en fet plånbok då och inte behöver sidospelet. mitt tvillingspel finansierar mitt V75spel helt och hållet. Jag spelar alltså "gratis" på V75.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-08 22:40:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, CRUISE SPEED
|