1
2
3
4
[ 5
]
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-14 13:12:23  jag är inte lika duktig som dig på det, kan inte du tala om för mig när han komemr ladda då eftersom du kan se det? eftersom du tydligen vet när han vet att det är en god spetschans
Answer to: "jag är inte lika duktig som dig på det, kan inte du tala om f&ou"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, PARKIN
|
Fast grejen är att i mina ögon är ingetdera löjeväckande men om du tycker att det är löjeväckande att någon misstänker att Per laddar så är det väl precis lika löjeväckande när du dumförklarar detta och LOVAR att Per minsann backar och ger upp loppet pga sin filosofi?
Jag svarar inte för att jag varken trodde eller visste eller hade en aning om vad Per skulle göra i lördags men nån på forumet hade läst loppet rätt och den personen blir ÄNDÅ sågad efter loppet, känns lite märkligt. Denna någon sa faktiskt innan loppet att Per skulle ladda men fick skit för det. Du VISSTE att han inte skulle ladda och ändå vill du att Jjag ska meddela när jag vet att Per ska ladda. Det är väldigt svårt att veta det men om man analyserar loppet utifrån motstånd,häst,spår mm som jag vet att du kan jävligt bra så fanns det en möjlighet att Per laddar och den teorin hade Torsken. Han TRODDE att Per skulle ladda och fick rätt, du VISSTE att han skulle backa och fick fel......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 13:16:33  Fast grejen är att i mina ögon är ingetdera löjeväckande men om du tycker att det är löjeväckande att någon misstänker att Per laddar så är det väl precis lika löjeväckande när du dumförklarar detta och LOVAR att Per minsann backar och ger upp loppet pga sin filosofi?
Jag svarar inte för att jag varken trodde eller visste eller hade en aning om vad Per skulle göra i lördags men nån på forumet hade läst loppet rätt och den personen blir ÄNDÅ sågad efter loppet, känns lite märkligt. Denna någon sa faktiskt innan loppet att Per skulle ladda men fick skit för det. Du VISSTE att han inte skulle ladda och ändå vill du att Jjag ska meddela när jag vet att Per ska ladda. Det är väldigt svårt att veta det men om man analyserar loppet utifrån motstånd,häst,spår mm som jag vet att du kan jävligt bra så fanns det en möjlighet att Per laddar och den teorin hade Torsken. Han TRODDE att Per skulle ladda och fick rätt, du VISSTE att han skulle backa och fick fel......
Answer to: "Fast grejen är att i mina ögon är ingetdera löjevä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan du visa VAR jag skrev att jag VISSTE att han inte skulle ladda med zwack, och var jag LOVADE? att han backar.
Det handla rinte om vem som får rätt eller fel en enstaka gång heller, alla kan få rätt eller fel, för de får alla, oavstet hur rätt eller fel ute de är.
Du hittar bara på sakersom jag sagt, säger bara att det inte pers filosofi att aldda fårn de spåren, vilket det inte är heller, såvida han inte blivit tillsagd något annat, det är en helt annan sak, därmed har jag GIVETVIS inte LOVAT att han inte skulle ladda då jag inte snackar med honom om det. så dumheter bara.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-14 13:44:02  kan du visa VAR jag skrev att jag VISSTE att han inte skulle ladda med zwack, och var jag LOVADE? att han backar.
Det handla rinte om vem som får rätt eller fel en enstaka gång heller, alla kan få rätt eller fel, för de får alla, oavstet hur rätt eller fel ute de är.
Du hittar bara på sakersom jag sagt, säger bara att det inte pers filosofi att aldda fårn de spåren, vilket det inte är heller, såvida han inte blivit tillsagd något annat, det är en helt annan sak, därmed har jag GIVETVIS inte LOVAT att han inte skulle ladda då jag inte snackar med honom om det. så dumheter bara.
Answer to: "kan du visa VAR jag skrev att jag VISSTE att han inte skulle ladda med zwac"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, PARKIN
|
Hur vill du att man ska tolka dig egentligen?
 zwack med lennartsson spetsar från spår 8, druckit mkt i helgen ?
Betyder det att du nog faktiskt kan tänka dig att han har lite spetschans men att det troliga är att han tar en lugn start?
 när du spekulerar i att Per skulle sitta i spets här, ju mer du inser det ju emr pinsamt börjar de kännas va?
Hur översätter vi andra det? Jo hästen är ju snabb ut och får Per körorder om att ladda så spetsar han antagligen.
99% av dom som läser vad du skriver där tolkar det som att du skulle gå upp till nordkap naken om Lennartsson spetsar och det måste väl ändå vara snubblande nära att garantera/lova att han INTE skulle ha en chans på spetsen? Rätta mig gärna om du tolkar de orden på ett annat sätt.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 14:30:58  Hur vill du att man ska tolka dig egentligen?
 zwack med lennartsson spetsar från spår 8, druckit mkt i helgen ?
Betyder det att du nog faktiskt kan tänka dig att han har lite spetschans men att det troliga är att han tar en lugn start?
 när du spekulerar i att Per skulle sitta i spets här, ju mer du inser det ju emr pinsamt börjar de kännas va?
Hur översätter vi andra det? Jo hästen är ju snabb ut och får Per körorder om att ladda så spetsar han antagligen.
99% av dom som läser vad du skriver där tolkar det som att du skulle gå upp till nordkap naken om Lennartsson spetsar och det måste väl ändå vara snubblande nära att garantera/lova att han INTE skulle ha en chans på spetsen? Rätta mig gärna om du tolkar de orden på ett annat sätt.....
Answer to: "Hur vill du att man ska tolka dig egentligen?
zwack med lennartss"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du verkar ha det problemet som folke hade, att man tolkar saker som man vill lite själv och lätt får det till andra ord än jag egentligen menar lr säger.
För att ha spetschans från spår 8 så måste man först å främst ha en startsnabb häst, har man en startsnabb häst så har man viss spetschans ja, men som de flesta förstår är det helt och hållet upp till kusken, för i 98% är det han som bestämmer och inte hästen.
Om man läser igenom så ser du att själva mitt argument handlar inte om zwzck spetsar lr ej, har inte lagt någon tyng alls vid det. Loppen handlar sällan om det, det handlar om hur kuskarna kör.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-16 21:28:09  du verkar ha det problemet som folke hade, att man tolkar saker som man vill lite själv och lätt får det till andra ord än jag egentligen menar lr säger.
För att ha spetschans från spår 8 så måste man först å främst ha en startsnabb häst, har man en startsnabb häst så har man viss spetschans ja, men som de flesta förstår är det helt och hållet upp till kusken, för i 98% är det han som bestämmer och inte hästen.
Om man läser igenom så ser du att själva mitt argument handlar inte om zwzck spetsar lr ej, har inte lagt någon tyng alls vid det. Loppen handlar sällan om det, det handlar om hur kuskarna kör.
Answer to: "du verkar ha det problemet som folke hade, att man tolkar saker som man vil"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dina problem ska vi inte ens diskutera travspanarn,,,,,, Men för sakens skull så dra inte upp mitt namn i något som inte berör, särskilt inte när det så är fruktansvärt uppenbart att du har fel. De som läst tråden har nog fått sig ett gott skratt till ditt ständigt nejkande. Men det är väl som vanligt...............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-16 21:38:29  Dina problem ska vi inte ens diskutera travspanarn,,,,,, Men för sakens skull så dra inte upp mitt namn i något som inte berör, särskilt inte när det så är fruktansvärt uppenbart att du har fel. De som läst tråden har nog fått sig ett gott skratt till ditt ständigt nejkande. Men det är väl som vanligt...............
Answer to: "Dina problem ska vi inte ens diskutera travspanarn,,,,,, Men för saken"
|
Became a member:
Forum posts:
|
te skillnad från dig så håller jag mig till fakta, så inget jag direkt hittar på om dig.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|