1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-07-30 16:15:15 Edited(1): 2011-07-30 16:16:16  Vågar inte jaga på hästen eller vrida ut i kurvan heller...fel spår för de.. 
Answer to: "Vågar inte jaga på hästen eller vrida ut i kurvan heller.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Raven sprang så fort den kunde så det var nog inte mycket att jaga på, blev väldigt helt direkt när lennartson ströp tempot till kallblodstempo. Fick inte upp farten tillräckligt snabbt pga hagmyren helt enkelt, kanske ändå inte spetsat. Men han borde ha gått ut i dödens, då hade han blivit minst 2.a i mål. Inget bra på psyket stt strypa en häst som fastlåst i varje lopp heller, till slut vägrar den accelerera när kusken vill.
Alla? stod i lika odds och streck, så det blir väl hälften då? du postar ju inget system så du har väl spikat alla vinnare i omgången antar jag.............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-30 16:29:11 Edited(1): 2011-07-30 16:30:20  Raven sprang så fort den kunde så det var nog inte mycket att jaga på, blev väldigt helt direkt när lennartson ströp tempot till kallblodstempo. Fick inte upp farten tillräckligt snabbt pga hagmyren helt enkelt, kanske ändå inte spetsat. Men han borde ha gått ut i dödens, då hade han blivit minst 2.a i mål. Inget bra på psyket stt strypa en häst som fastlåst i varje lopp heller, till slut vägrar den accelerera när kusken vill.
Alla? stod i lika odds och streck, så det blir väl hälften då? du postar ju inget system så du har väl spikat alla vinnare i omgången antar jag.............
Answer to: "Raven sprang så fort den kunde så det var nog inte mycket att j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja alla, lösningen i detta lopp var ju så öppenbar att man trodde till och med DU skulle inSe hur loppet skulle köras, sagt till dig att reven ska köras på 1640 med hårt tempo hela vägen för att ta ut sin rätt, dy lyssnar inte, här va det UPPENBART rygg ledaren, dödens aldrig aktuellt, 2a plats i bästa faLL
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-30 16:32:32  ja alla, lösningen i detta lopp var ju så öppenbar att man trodde till och med DU skulle inSe hur loppet skulle köras, sagt till dig att reven ska köras på 1640 med hårt tempo hela vägen för att ta ut sin rätt, dy lyssnar inte, här va det UPPENBART rygg ledaren, dödens aldrig aktuellt, 2a plats i bästa faLL
Answer to: "ja alla, lösningen i detta lopp var ju så öppenbar att man "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är ju ingen som vet vad du trodde? du har inte skrivit ett ord, så vad mig befarar så kan du lika bra ha spikat raven d'amour och ska sedan leka tuff i efterhand.
Då är det väldigt enkelt att tippa.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-30 16:34:33  Är ju ingen som vet vad du trodde? du har inte skrivit ett ord, så vad mig befarar så kan du lika bra ha spikat raven d'amour och ska sedan leka tuff i efterhand.
Då är det väldigt enkelt att tippa.......
Answer to: "Är ju ingen som vet vad du trodde? du har inte skrivit ett ord, s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skriver aldrig det uppenbara, inget behov av att lägga tid på sådant, mellby sambuca va ju helt klar, min spik, men va så uppenbart att känns bara pinsamt säga den är stenklar, likaså med aleva pele, men tydligen fattar inte folk att amch pointer är det med så va tuvngen skriva det, samma sak med myllarfaks, men där snöpligt galopp sista sväng
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-30 16:40:20  skriver aldrig det uppenbara, inget behov av att lägga tid på sådant, mellby sambuca va ju helt klar, min spik, men va så uppenbart att känns bara pinsamt säga den är stenklar, likaså med aleva pele, men tydligen fattar inte folk att amch pointer är det med så va tuvngen skriva det, samma sak med myllarfaks, men där snöpligt galopp sista sväng
Answer to: "skriver aldrig det uppenbara, inget behov av att lägga tid på s&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
självklart.................... lycka till i framtiden när du växer upp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-30 16:44:58  självklart.................... lycka till i framtiden när du växer upp
Answer to: "självklart.................... lycka till i framtiden när du v&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sure whatever, de som känner mig vet att jag aldrig ljuger, hittar på lr håller på med massa bullshit, men tro på vad du vill, blir säkert bra 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-31 10:50:19
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Mycket fint lopp av Neo..gick på redan 900 kvar ! Imponerande.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-31 11:02:29
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Per flög lågt med Alvena..Torvald klass från start !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|