1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2011-07-26 23:24:36  Tror inte de va något ! Avsaknad av lopp o fel spår kanske... 
Answer to: "Tror inte de va något ! Avsaknad av lopp o fel spår kanske...:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är helt säker, lovar återkomma så snart jag snappat upp något 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-27 06:50:57  är helt säker, lovar återkomma så snart jag snappat upp något 
Answer to: "är helt säker, lovar återkomma så snart jag snappat u"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Det berömmda "jag är helt säker" var har ja hört de..  Poppar liksom in här o där i kommentarer om hästar..har använt de själv många gånger o fått ätit upp "gröten" var eviga gång..att man aldrig lär sig !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 08:42:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bästa hugo åbergs någonsin
Travspanarn snackar skit som vanligt  Har local conch någonsin gjort ett bra lopp bakom hästar? som flemming sade, tar man väl upp local conch så går dte inte att få igång han igen. Finns bara 1 tempo i den hästen och det trodde jag fan att alla visste. Särskilt en spelare som påstår sig vara "påläst" i form av travspanarn.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 18:17:34 Bästa hugo åbergs någonsin
Travspanarn snackar skit som vanligt  Har local conch någonsin gjort ett bra lopp bakom hästar? som flemming sade, tar man väl upp local conch så går dte inte att få igång han igen. Finns bara 1 tempo i den hästen och det trodde jag fan att alla visste. Särskilt en spelare som påstår sig vara "påläst" i form av travspanarn.
Answer to: "Bästa hugo åbergs någonsin :)
Travspanarn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du som kört local conch 20-30 gånegr under karriären vet givetvis bättre än mig, sorry, där!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 21:18:09  du som kört local conch 20-30 gånegr under karriären vet givetvis bättre än mig, sorry, där!
Answer to: "du som kört local conch 20-30 gånegr under karriären vet gi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nä, men kusk/tränare gör det förhoppningsviss bättre än du gör och det var HANS ord ditt #&/(¤(#¤(%#&!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 21:48:16 Edited(1): 2011-07-27 21:49:51  Nä, men kusk/tränare gör det förhoppningsviss bättre än du gör och det var HANS ord ditt #&/(¤(#¤(%#&!!
Answer to: "Nä, men kusk/tränare gör det förhoppningsviss bätt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
snarare ditt tyvärr lilla gubben, och förösk inte få det till att du visste något innan loppet heller, du vet som vanligt bara goja.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 09:58:23 Edited(1): 2011-07-28 09:59:36  snarare ditt tyvärr lilla gubben, och förösk inte få det till att du visste något innan loppet heller, du vet som vanligt bara goja.
Answer to: "snarare ditt tyvärr lilla gubben, och förösk inte få d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1: jag skrev det inför loppet i tråden om du läser ovanför, local conch chanslös pga fungerar inte bakom hästar.
 local conch är usel bakom hästar, gör elitinsatser från spets och är bara en medioker guldhäst bakifrån. Så nä, detta vinner han inte. Håller local conch högt och har spikat han mot bla maharaja tidigare, men det var med spetsläge.
2: Uttalandet kommer från tränare/kusk hämtat från travnet.se efter loppet, du är fri att läsa det själva om du vill. Men är ju knappast första gången han säger att LC inte fungerar bakom hästar.
Fruktansvärt dåligt påläst är du travspanarn!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 12:38:31  1: jag skrev det inför loppet i tråden om du läser ovanför, local conch chanslös pga fungerar inte bakom hästar.
 local conch är usel bakom hästar, gör elitinsatser från spets och är bara en medioker guldhäst bakifrån. Så nä, detta vinner han inte. Håller local conch högt och har spikat han mot bla maharaja tidigare, men det var med spetsläge.
2: Uttalandet kommer från tränare/kusk hämtat från travnet.se efter loppet, du är fri att läsa det själva om du vill. Men är ju knappast första gången han säger att LC inte fungerar bakom hästar.
Fruktansvärt dåligt påläst är du travspanarn!
Answer to: "1: jag skrev det inför loppet i tråden om du läser ovanf&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är ju uppenbart att du förösker förenkla saker så mkt som möjligt, iofs låter det rätt logiskt för annars skulle din hjärna nog få svårt att bearbeta och behandla saker.
Samam sak som att säga att victory tilly går enbart i spets, det fungerar inte bakifrån. Men det är på den nivån du ligger folke
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 16:48:09  är ju uppenbart att du förösker förenkla saker så mkt som möjligt, iofs låter det rätt logiskt för annars skulle din hjärna nog få svårt att bearbeta och behandla saker.
Samam sak som att säga att victory tilly går enbart i spets, det fungerar inte bakifrån. Men det är på den nivån du ligger folke
Answer to: "är ju uppenbart att du förösker förenkla saker så"
|
Became a member:
Forum posts:
|
SOm vanligt, du är så fruktansvärt usel så att du inte ens kan erkänna när du har fel. Sedan ska du gå till personangrepp när när du känner att du inte kan hävda dig med det som du oftast vill utmärka dig med(kunskap och fakta). Beviserligen besitter du ingen kunskap eller faktaanalys när det kommer till travet, detta är ett mycket bra bevis på det.
Förenkla saker? Hur mycket enklare kan det vara än att lyssna på vad tränaren/kusken har att säga om hästen och varför den inte presterade? särskilt när han sagt det 100ggr tidigare med att hästen inte fungerar bakifrån.
Travspanarn, du är ett sorgligt skämmt och inget annat! i alla fall tills du tar dig mod att erkänna när du har fel. Inte bara det att du kastar ut stenklare till höger och vänster som förlorar, du har mage att kasta skit på andra för att deras tips och faktaanalyser inte stämmer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 22:36:22 Edited(6): 2011-07-28 22:55:29  SOm vanligt, du är så fruktansvärt usel så att du inte ens kan erkänna när du har fel. Sedan ska du gå till personangrepp när när du känner att du inte kan hävda dig med det som du oftast vill utmärka dig med(kunskap och fakta). Beviserligen besitter du ingen kunskap eller faktaanalys när det kommer till travet, detta är ett mycket bra bevis på det.
Förenkla saker? Hur mycket enklare kan det vara än att lyssna på vad tränaren/kusken har att säga om hästen och varför den inte presterade? särskilt när han sagt det 100ggr tidigare med att hästen inte fungerar bakifrån.
Travspanarn, du är ett sorgligt skämmt och inget annat! i alla fall tills du tar dig mod att erkänna när du har fel. Inte bara det att du kastar ut stenklare till höger och vänster som förlorar, du har mage att kasta skit på andra för att deras tips och faktaanalyser inte stämmer.
Answer to: "SOm vanligt, du är så fruktansvärt usel så att du int"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ner med huvudet strutsen, bra jobbat!
 så som nadir kronos öppnade senast så tar han spets piss enkelt........sedan får man se hur het han blir och håller......
så dåligt påläst som du är ,är det ett jävla skämt att du ens orkar öppna truten mot mig, den dagen du inser hur illa påläst du är om 95% av gångerna kommer du troligen få något slags panikanfall och spärras in med tvångströja på, kan inte se någon annat utväg.
vet inte om jag hoppas att den dagen kommer så snart som möjligt eller sent, för ditt eget bästa.
skulle jag börja följa efter dig i varje tråd och syna all den jävla gojan du skriver skulle jag med största sannolikhet ha material för att ge ut en roman i VECKAN.
sjuka är att du på fullaste allvar i ditt schizofrena huvud verkligen tror själv på all den smörjan du skriver vecka ut och in , av ren slump får du också någon gång rätt, dvs det är praktiskt tagit omöjligt att aldrig få rätt om något, du är en 1a klassens dyngspridare, vilket det finns minst 1 person av kvalitativ ytravkunskap kan konstatera. så gör dig själv en stor tjänst och va bara tyst när någon skriver något till dig, okej? bra
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-29 07:56:56  ner med huvudet strutsen, bra jobbat!
 så som nadir kronos öppnade senast så tar han spets piss enkelt........sedan får man se hur het han blir och håller......
så dåligt påläst som du är ,är det ett jävla skämt att du ens orkar öppna truten mot mig, den dagen du inser hur illa påläst du är om 95% av gångerna kommer du troligen få något slags panikanfall och spärras in med tvångströja på, kan inte se någon annat utväg.
vet inte om jag hoppas att den dagen kommer så snart som möjligt eller sent, för ditt eget bästa.
skulle jag börja följa efter dig i varje tråd och syna all den jävla gojan du skriver skulle jag med största sannolikhet ha material för att ge ut en roman i VECKAN.
sjuka är att du på fullaste allvar i ditt schizofrena huvud verkligen tror själv på all den smörjan du skriver vecka ut och in , av ren slump får du också någon gång rätt, dvs det är praktiskt tagit omöjligt att aldrig få rätt om något, du är en 1a klassens dyngspridare, vilket det finns minst 1 person av kvalitativ ytravkunskap kan konstatera. så gör dig själv en stor tjänst och va bara tyst när någon skriver något till dig, okej? bra
Answer to: "ner med huvudet strutsen, bra jobbat!
så som nadir kronos &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som vanligt så går du till personangrepp iställer för att försvara dina åsikter och det du skriver.
SKillnaden mellan oss travspanarn är att jag ger inte ut stenklarae till höger och vänster, jag har aldrig sagt att jag är en suppertippare, jag mördar inte andra i forumet för att dem inte har rätt fakta i sammanhangen.
Däremot är det sorgligt att du gör sådana påhopp ständigt när du själv är USELT påläst och sedan kommer med usla bortförklaringar när du missar självlara fakta saker.
Nadir kronos, var det fel att tro han skulle ta spets enkelt efter öppningar i sprintermästaren???NEJ DITT %(=)%(=/%(=!!! Dåligt påläst? snarare tvärtom då jag hade ett solklart lopp att referera till, men sedan är det levande djur och kuskar, ludde laddade inte ens denna gången......
Dummstruten på för dig travspanarn, jobbig uppväxt som någon sade i forumet????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-29 14:46:47 Edited(1): 2011-07-29 14:48:45  som vanligt så går du till personangrepp iställer för att försvara dina åsikter och det du skriver.
SKillnaden mellan oss travspanarn är att jag ger inte ut stenklarae till höger och vänster, jag har aldrig sagt att jag är en suppertippare, jag mördar inte andra i forumet för att dem inte har rätt fakta i sammanhangen.
Däremot är det sorgligt att du gör sådana påhopp ständigt när du själv är USELT påläst och sedan kommer med usla bortförklaringar när du missar självlara fakta saker.
Nadir kronos, var det fel att tro han skulle ta spets enkelt efter öppningar i sprintermästaren???NEJ DITT %(=)%(=/%(=!!! Dåligt påläst? snarare tvärtom då jag hade ett solklart lopp att referera till, men sedan är det levande djur och kuskar, ludde laddade inte ens denna gången......
Dummstruten på för dig travspanarn, jobbig uppväxt som någon sade i forumet????
Answer to: "som vanligt så går du till personangrepp iställer för"
|
Became a member:
Forum posts:
|
redna skrivit min åsikt, men den ignorerar du som den struts du är.
handlar inte om din tippning, allt du slänger är dig är goja, personangrepp? inte skrivit 1 jävla personangrepp te dig, sluta tolka allt som personangrepp, är ren konstruktiv fakta och kritik bara.
ditt problem verka rvara att du läser på om 1 häst i ett, lopp, det funkar inte så, först när du är påläst av alla hästarna i loppet då kan du göra en komplett analys av ett lopp, du är så brisfällig att om det hade varit en inspektion på dig hade ditt tillstånd rykt direkt.
hade du haft någon jävla koll alltg på LOPPETSFAVORIT i V75!!!! hade du utan problem insett tidiigt att nadir kronos inte skulel ha skuggan av en chans att ta någon ledning.
nu snackar du om min uppväxt, nyss nämnde du jag gick till personangrepp. Årets tomte 2011 är du redan nu utan tvekan.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|