Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Nybörjarfrågor
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-27 02:06:23

Became a member: 
Forum posts:
Hej! Jag blev precis medlem här och och skulle vulja veta lite tips här i början jag ligger back 10 000 nu för jag har anställt och sparkat tränare för jag fick typ "enstjärniga" nu har jag en fystjärnig och jag antar att det är helt okej till att börja med sen har jag resten tvåstjärniga. Har även köpt en häst från stuteriet och det kostade 400 000 kr. Sen har jag gjort en träningsbana (vad behöver man den till? Antar för att träna men det gör man väl ändå? :P)
Hoppas ni kan hjälpa mig med lite grejjer här i början. Tack på förhand!

Mvh.
Reply
Posted: 2007-07-27 02:21:38

Became a member: 
Forum posts:
fattar inte riktigt vad du vill ha reda på
Reply
Posted: 2007-07-27 15:44:55

Became a member: 
Forum posts:
Inte? :P Ganska simpelt, ge mig lite nybörjartips. Vad jag bör tänka på i början och vad jag borde göra etc.
Reply
Posted: 2007-07-27 17:08:39

Became a member: 
Forum posts:
nu är ju nästan alla nybörjare eftersom spelet funnits i ca 4 veckor så kanske lite svårt men en sak du kan ju hålla i pengarna
Reply
Posted: 2007-07-27 17:13:37

Became a member: 
Forum posts:
Utarbeta din egen taktik är mitt enda tips......
Reply
Posted: 2007-08-14 00:52:44

Became a member: 
Forum posts:
Borde inte vara möjligt att köpa träningsanläggning, så där ¨på en gång, inte heller att byta tränare, fram och tillbaka. Borde få jobba sig fram till det, att bli erbjuden det efter goda presstationer. Verkar som dom flesta går minus väldigt fort.

Man borde starta med en häst och sedan jobba sig uppåt.
Reply
B_Good Posted: 2007-08-14 00:54:40 Answer to: "Borde inte vara möjligt att köpa träningsanläggning, så där ¨på en "

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Jocke min vän! Vilket genidrag! Beroendde på hur det går för en så kan man få utöka antalet stallplatser, tjacka ett flygplan eller en träningsanläggning eller få en topptränare eller kusk knuten till stallet.. Bra tänkt!
Reply
Posted: 2007-08-14 00:56:08 Answer to: "Jocke min vän! Vilket genidrag! Beroendde på hur det går för en så kan"

Became a member: 
Forum posts:
Nu sken jag upp som en sol, i natten. Tack,
Reply
[ 1 ]