1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-07-10 11:43:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det beror på om du visar dig snäll eller otrevlig. Jag har blivit hånad , utstött, bespottad,föraktad,idiotförklarad. Jag tycker bara det är synd om alla seriösa spelare på Travzonen som låter sig styras av de 4 as gäng som vet bäst i allt. Jag kan upplysa att det finns fler som kan trav, men håller tyst istället för att delge info. som är normalt på ett FORUM tål man inte att andra har åsikter, JA då skall man inte finnas på ett FORUM.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 11:45:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med Cibodas, kan bli lite väl mycket kukmätartävling ibland. Ursäkta språket
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-07-10 12:22:22 Det beror på om du visar dig snäll eller otrevlig. Jag har blivit hånad , utstött, bespottad,föraktad,idiotförklarad. Jag tycker bara det är synd om alla seriösa spelare på Travzonen som låter sig styras av de 4 as gäng som vet bäst i allt. Jag kan upplysa att det finns fler som kan trav, men håller tyst istället för att delge info. som är normalt på ett FORUM tål man inte att andra har åsikter, JA då skall man inte finnas på ett FORUM.
Answer to: "Det beror på om du visar dig snäll eller otrevlig. Jag ha"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kan absolut hålla med dej.  Men samtidigt var inte inlägget som du skrev angående Covington Ås det mest sympatiska jag läst.. Där hånar faktiskt du dom som trodde på Covington Ås rätt ordentligt... Måste säga att de flesta inlägg du skrivit idag har en ganska dryg ton. Dock håller jag med dej om att forumet fungerar uselt och det är synd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 13:19:09 Att Storm Forever skulle vinna var hos mig en solklar spik vid första anblicken redan när strecklistan kom ut i Söndags men eftersom alla här på Travzonen är taskiga fick ni inte den[/b[b]]Den dagen när ni blir vänliga skall ni få många säkra från mig. Här på Travzonen är mycket snack men lite verkstad
Answer to: "Att Storm Forever skulle vinna var hos mig en solklar spik vid f&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, CLAMBAKE
|
Jag måste säga att du har levererat MÅNGA vinnare här på Zonen. Tyvärr har dom bara kommit i efterhand. Så du behöver jobba lite med tajmingen, annars är du en topptippare.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-10 13:21:16
 Kan absolut hålla med dej.  Men samtidigt var inte inlägget som du skrev angående Covington Ås det mest sympatiska jag läst.. Där hånar faktiskt du dom som trodde på Covington Ås rätt ordentligt... Måste säga att de flesta inlägg du skrivit idag har en ganska dryg ton. Dock håller jag med dej om att forumet fungerar uselt och det är synd.
Answer to: "Kan absolut hålla med dej.:) Men samtidigt var inte inlägget som"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-10 13:46:16
 Så är det, men att snacka med Cibodas om detta är ett skämt eftersom han bara fånar sig. Han är inte seriös utan larvar sig, så det är inget att ta på allvar. Enligt info så hållar han på så på andra sajter också. Så inget av vad han säger går att ta på ngt allvar. Han är brus helt enkelt.
Answer to: "Så är det, men att snacka med Cibodas om detta är ett sk&au"
|
|
|
Posted: 2011-07-10 15:46:44 Edited(1): 2011-07-10 19:28:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men storm forever var inga bra vinnare, var helt för mycket tur inblandat i den vinsten för att kunna kallas för en bra vinnare. Om det varit spets och slut så hade det varit en annan sak.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 20:53:34  Men storm forever var inga bra vinnare, var helt för mycket tur inblandat i den vinsten för att kunna kallas för en bra vinnare. Om det varit spets och slut så hade det varit en annan sak.
Answer to: "Men storm forever var inga bra vinnare, var helt för mycket tur inblan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stämemr det, däremot magic rex, som jag sa var 1a strecket var en BRA vinnare, enda problemet var att hästen inte var bra för dagen, men sådant kan du alderig erkänna för det skulle skulle ta emot så enormt för dig   och det vet du med 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-07-10 20:56:24
Answer to: "stämemr det, däremot magic rex, som jag sa var 1a strecket var en"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Magic rex sprang ju och slog med huvudet upploppet ner, ville inte vara först... Är nog skallen det är fel på snarare än att han skulle vara dålig för dagen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 21:03:28  Magic rex sprang ju och slog med huvudet upploppet ner, ville inte vara först... Är nog skallen det är fel på snarare än att han skulle vara dålig för dagen...
Answer to: "Magic rex sprang ju och slog med huvudet upploppet ner, ville inte vara f&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
knappast, kämpade storstilat starten innan och slog inget med huvudet då, bra teori, men beror inte på det
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-07-10 21:09:40  knappast, kämpade storstilat starten innan och slog inget med huvudet då, bra teori, men beror inte på det
Answer to: "knappast, kämpade storstilat starten innan och slog inget med huvudet "
|
|
Vann han då? Nej, då tyckte han det var roligt att springa igen när han blivit passerad... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 21:11:54 Edited(1): 2011-07-10 21:12:24  Vann han då? Nej, då tyckte han det var roligt att springa igen när han blivit passerad... 
Answer to: "Vann han då? Nej, då tyckte han det var roligt att springa igen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han vann inte för jag hade tryckt massa DEG på den som vann för den va STENKLAR som folke säger.
Stigh åkte me den enda till åby för att vinna, han är väll där 2 gånger om året knappt, men tji fick han. hästenb var URUSEL i denna starten, vänts tills hästen komemr ut igen nästa gång = iordning då, kan du ta betalt, kommer jag göra
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-07-10 21:32:58  han vann inte för jag hade tryckt massa DEG på den som vann för den va STENKLAR som folke säger.
De stigh åkte me den enda till åby för att vinna, han är väll där 2 gånger om året knappt, men tji fick han. hästenb var URUSEL i denna starten, vänts tills hästen komemr ut igen nästa gång = iordning då, kan du ta betalt, kommer jag göra
Answer to: "han vann inte för jag hade tryckt massa DEG på den som vann f&ou"
|
|
Lol Stig H åkte till Åby för att valla har banomläggning, enligt honom själv iaf... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-10 21:34:46 Edited(2): 2011-07-10 21:37:39  Lol Stig H åkte till Åby för att valla har banomläggning, enligt honom själv iaf... 
Answer to: "Lol Stig H åkte till Åby för att valla har banomläggn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte fan behöver man åka till åby för det, men han va ute i angeläget ärende där, taxerade hästen till 15,5, den av 20m bättre, räckte inte till vinst, så tro mig den är GRÖN nästa gång den startar, kom ihåg vad jag sa nu..
kan tillägga att samma hästen han torskade mot har en kanonchans skölja hela fältet på lördag, kanaske du fattar hur urusel hästen va i går.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|