1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2011-06-18 20:27:13  gött, där försvann många barfotanördar som spikat important face 
Answer to: "gött, där försvann många barfotanördar som spikat"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, IMPORTANT FACE
S 4, FLATBUSH SISU
|
men nantucket gick väl också barfota? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 20:29:07
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kan ha varit segern som rök där när Bosse fick ta upp Big C.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 20:29:14  men nantucket gick väl också barfota? 
Answer to: "men nantucket gick väl också barfota? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
men inte för första gången och 37% för en häst som är totalt överlägsen till kapacitet är en ren gåva medan 38% för en väldigt obetydligt travare enormt mycket. Hälften så mycket streck om det inte varit barfota runt om för första gången?
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2011-06-18 20:32:31
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Har en känsla av att Bergh och jag inte kommer överens...
Inte första gången han kör bort en seger för min spik. Important Face hade vunnit utan den tempohöjningen som Bergh kom med.
Man satt med 3 streck till en början, 5, 6 och 11, ändrade till Important Face som spik. Man ska ALLTID gå på sin första tanke och inte lyssna på folk runtomkring. Tänkte spika Rune i kallblodsloppet men alla pratade upp norsken och Myllarfaks så tog 3 där istället för i första...
Kommer säkert sätta resten också så man får sitta och gruva sig över sin sista minuten-ändring.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 20:35:15  Har en känsla av att Bergh och jag inte kommer överens...
Inte första gången han kör bort en seger för min spik. Important Face hade vunnit utan den tempohöjningen som Bergh kom med.
Man satt med 3 streck till en början, 5, 6 och 11, ändrade till Important Face som spik. Man ska ALLTID gå på sin första tanke och inte lyssna på folk runtomkring. Tänkte spika Rune i kallblodsloppet men alla pratade upp norsken och Myllarfaks så tog 3 där istället för i första...
Kommer säkert sätta resten också så man får sitta och gruva sig över sin sista minuten-ändring.
Answer to: "Har en känsla av att Bergh och jag inte kommer överens...
Inte f"
|
|
Ja de var inte försvarbart o gasa så med den dåligt travande hästen !! Skulle bli galopp förr eller senare !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 20:57:07  Ja de var inte försvarbart o gasa så med den dåligt travande hästen !! Skulle bli galopp förr eller senare !! 
Answer to: "Ja de var inte försvarbart o gasa så med den dåligt travan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, IMPORTANT FACE
S 4, FLATBUSH SISU
|
Bergh ska spela allan uppe i norr. Många hästägare som tittar och han vill visa sig på styva linan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:25:36  Bergh ska spela allan uppe i norr. Många hästägare som tittar och han vill visa sig på styva linan.
Answer to: "Bergh ska spela allan uppe i norr. Många hästägare som titt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo visst, men så farligt var inte tempot och jag tror inte att important face vinner ändå. Dock hade väl Bergh deklererat ett offensivt upplägg redan innan då han hade en väldigt bra häst som är stark och gjort bra prestationer i dödens tidigare. Den som är sur för att det blev tempo var i så fall dåligt påläst vill jag säga.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:27:05  jo visst, men så farligt var inte tempot och jag tror inte att important face vinner ändå. Dock hade väl Bergh deklererat ett offensivt upplägg redan innan då han hade en väldigt bra häst som är stark och gjort bra prestationer i dödens tidigare. Den som är sur för att det blev tempo var i så fall dåligt påläst vill jag säga.......
Answer to: "jo visst, men så farligt var inte tempot och jag tror inte att import"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, IMPORTANT FACE
S 4, FLATBUSH SISU
|
Är inte sur.. Jag hade med nantucket... Men tror ändå att Bergh spelar lite allan.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:47:15  jo visst, men så farligt var inte tempot och jag tror inte att important face vinner ändå. Dock hade väl Bergh deklererat ett offensivt upplägg redan innan då han hade en väldigt bra häst som är stark och gjort bra prestationer i dödens tidigare. Den som är sur för att det blev tempo var i så fall dåligt påläst vill jag säga.......
Answer to: "jo visst, men så farligt var inte tempot och jag tror inte att import"
|
|
Nja man ska nog ta det lilla lugna när hästen travar så där om man vill komma imål utan galopp !! Så nöjd med Bergharns gasning är inte ja ialla fall !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|