1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-06-09 22:21:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, UPDATE
|
Vinner väl utan strul?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 23:59:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STEN LI
|
kan vinna från spets men risken för strul är stor då jag fortfarande tror att Leo On Line spetsar.
Chansen ökar lite för Zwack eftersom Leo On Line helst inte skall gå i ledningen.
Kan Zwack vara med lite från start och svara kan Leo On Line tas upp omgående och krypa ner i vinnarhålet. På så vis kan Zwack behålla ledningen annars går det inte mot Leo On Line.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 16:24:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, EL SUECO
|
1 eller 8 blir min spik, El sueco ska ju gå med sin normala balans den här gången, och med senaste loppet i kroppen, snabb ut är han också. Zwack kommer ta ledningen, tror inte leo on line kan ta den av han. Så frågan är vem som är bäst, och kapacitetsmässigt säger jag el sueco överlägset. Blir nog spik för mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 18:29:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, SERVICE SECRET
S 1, ZWACK
|
Hmmmm...lite rädd för att Nr 9 SS kan få loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:46:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
kollat igenopm starterna zwack gjort och han är ruggig ut, särskilt från spår 1. Lägg därtill att det är 1609m och kurvan kommer snabbare så finns dte inte på världskartan att åke missar spets.
Men annars? någonsin sett svanstedt fastna från spår 1?, HAHA
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:50:10  kollat igenopm starterna zwack gjort och han är ruggig ut, särskilt från spår 1. Lägg därtill att det är 1609m och kurvan kommer snabbare så finns dte inte på världskartan att åke missar spets.
Men annars? någonsin sett svanstedt fastna från spår 1?, HAHA
Answer to: "kollat igenopm starterna zwack gjort och han är ruggig ut, s&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, SERVICE SECRET
S 1, ZWACK
|
håller med. Zwack tar utan tvekan spets. 1-9 är en intressant tvilling att bevaka oddset på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:56:32  håller med. Zwack tar utan tvekan spets. 1-9 är en intressant tvilling att bevaka oddset på.
Answer to: "håller med. Zwack tar utan tvekan spets. 1-9 är en intressant tv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är nog mer inne på Mills you love som ett tvillingbud, kastrerad nu och alltid haft väldigt hög kapacitet. Såg mycket fin ut senast......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 22:37:30  håller med. Zwack tar utan tvekan spets. 1-9 är en intressant tvilling att bevaka oddset på.
Answer to: "håller med. Zwack tar utan tvekan spets. 1-9 är en intressant tv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1,9 som sagt. det har jag som lås på V75:an. Bergh har haft ett bra snurr den här veckan och stallet verkar vara i bra form. fortsätter imorgon?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 23:12:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JUSTFIXIT
|
1 Zwack är en potentiell spik, men 8 El Sueco är ett allvarligt motbud, och om man ändå garderar så ska 5 Just Fixit från det statistiskt överlägsna spår 5 med tidigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 02:48:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men herre jösses varför krångla till det Swack är en spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 09:07:22 Edited(1): 2011-06-11 10:44:20  1 Zwack är en potentiell spik, men 8 El Sueco är ett allvarligt motbud, och om man ändå garderar så ska 5 Just Fixit från det statistiskt överlägsna spår 5 med tidigt.
Answer to: "1 Zwack är en potentiell spik, men 8 El Sueco är ett allvarligt m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, SERVICE SECRET
|
Gillar folk som gillar statistik och tänker som jag, men denna gång tror jag att du är lite fel ute.
Hästen är väldigt slö i öppningen, 15% vinster, 3 starter på Östersund utan framgång, halvtaskig form, men 2/5 vinster på distansen och vunnit 2/8 rikstoton. Personligen tycker jag att det dumt att slösa streck på den.
Bättre potensial hos både Goop och Kontio.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 13:23:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, EL SUECO
|
Slutade med spik på El Sueco
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 13:45:31  Gillar folk som gillar statistik och tänker som jag, men denna gång tror jag att du är lite fel ute.
Hästen är väldigt slö i öppningen, 15% vinster, 3 starter på Östersund utan framgång, halvtaskig form, men 2/5 vinster på distansen och vunnit 2/8 rikstoton. Personligen tycker jag att det dumt att slösa streck på den.
Bättre potensial hos både Goop och Kontio.
Answer to: "Gillar folk som gillar statistik och tänker som jag, men denna gå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JUSTFIXIT
|
Byter från öppet till halvstängt idag, vilket man tror gör att hon blir lite rappare idag. Är betydligt bättre än raden, och när jag garderar är det för att jag vill öka potentialen i systemet, vilket jag tycker procenten talar för i det här fallet. Men det är helt OK att vi spelare tycker olika. Konstigt vore det annars;-)-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:31:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
en stenklar är en stenklar