Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Travtips

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-05-13 18:32:47

Became a member: 
Forum posts:
Skulle vara glad o tacksam om nån kunde lägga upp TRAVTJÄNSTEN!
Reply
B_Good Posted: 2011-05-13 18:52:31 Answer to: "Skulle vara glad o tacksam om nån kunde lägga upp TRAVTJÄNS"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Haha.. Varje vecka.. Du måste va beroende eller nåt
Du kan inte tänka dig att betala för det o lägga upp det till oss andra för en gångs skull?
Inget illa menat men det är lite lustigt att det enda inlägg du gör på detta forum är samma varje gång..
Reply
Posted: 2011-05-13 23:02:11 Answer to: "Haha.. Varje vecka.. Du måste va beroende eller nåt :D Du kan "

Became a member: 
Forum posts:
Ja du som fattig pensionär så är resurserna små och likaså mina system, därför behöver jag lite bra experthjälp och försöker läsa lite mellan raderna för att få råd att lämna in min hundring! På ålderns höst har jag inte så mycket mer än travet att glädjas åt. Ledsen om det stör.
Reply
Posted: 2011-05-14 02:15:17

Became a member: 
Forum posts:
Jag har slutat att skriva om mina tankar här på forumet men gör ett undantag eftersom dina ord och tankar berör mig. Lider med alla pensionärer som får lönesänkningar varje månad när andra får mera, förstår dig och din ekonomi kan man snika så gör man. För att fortsätta vara en pigg pensionär är v75 ett ypperligt instrument att hålla hjärnan klar så fortsätt spela.
Reply
Posted: 2011-05-14 09:40:54 Answer to: "Jag har slutat att skriva om mina tankar här på forumet men g&ou"

Became a member: 
Forum posts:
Tack för dom orden. Man måste ibland vara sniken. Kanske får man en dag den stora vinsten och då kan man kanske också bidra med lite dyra tipslänkar till alla andra.
Reply
B_Good Posted: 2011-05-14 10:08:30 Answer to: "Ja du som fattig pensionär så är resurserna små och l"

Som sagt inget illa menat.
Är som du märker en stor fan av experttips och om de har nåt att komma med eller inte.
Tycker forumet här är ett utmärkt sätt att att hjälpas åt att samla ihop dessa. Tacksam för alla som bidrar med klippande o klistrande varje vecka.
Har inte heller råd (eller tycker egentligen inte det är värt) att köpa dyra tips varje vecka men lägger istället ner en del tid på att samla ihop, sammanställa o "rätta" det som finns tillgängligt och göra det tillgängligt här på tråden.
Alla som känner att de vill/kan och har tid/råd är varmt välkomna att bidra med vad de kan, även du. Kul med seniorer på forumet, vi har ett grymt brett åldersspann här uppenbarligen.
Och tillsist ursäkta om mitt inägg sårade dig på något sätt o lycka till med liret!
Reply
Posted: 2011-05-14 10:39:25 Answer to: "Som sagt inget illa menat. Är som du märker en stor fan av expe"

Became a member: 
Forum posts:
INGEN FARA. VILLE BARA FÖRKLARA VARFÖR MAN FÖRSÖKER FÅ LITE HJÄLP NÄR MAN SJÄLV INTE HAR RÅ. ÄR JÄTTE-TACKSAM NÄR NÅGON BIDRAR MED TIPS OCH TYCKER PERSONLIGEN ATT TRAVTJÄNSTEN HAR DEN BÄSTA INFORMATIONEN ÄVEN OM DOM NATURLIGTVIS ÄR HELT SNETT PÅ DET IBLAND DOM OCKSÅ. LYCKA TILL I HELGEN!
Reply
Posted: 2011-05-14 14:21:10

Became a member: 
Forum posts:
Jobbets gratissystem för femmorna förra helgen.

Registrerat spel

Datum: 2011-05-14
Bana: Solänget
Spelform: V75, omg. 21

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 6, 8
2 15 Yucca Boko
3 2, 3, 5, 10
4 1, 2, 3, 4, 5, 7
5 3, 6, 9, 14
6 10 Nantucket
7 5 Bachelors Dream

288 rader x 1 x 0,50 kr =
144,00 kr

Kvittonummer: 6524 8
Reply
Posted: 2011-05-14 18:46:46 Edited(1): 2011-05-14 18:49:51 Answer to: "Ja du som fattig pensionär så är resurserna små och l"

Became a member: 
Forum posts:

Ja du som fattig pensionär så är resurserna små och likaså mina system, därför behöver jag lite bra experthjälp och försöker läsa lite mellan raderna för att få råd att lämna in min hundring! På ålderns höst har jag inte så mycket mer än travet att glädjas åt. Ledsen om det stör.

Jag har skrivit till dig tusen gg att travtjänsten, Spelarservice och Snoken läggs upp på
Sharps.se. Varför registreara du dig inte bara där då? Det är inte alltid någon orkar eller hinner kopiera dom från Sharps och posta dom här. Så sluta fråga om Travtjänsten varje Lördag.

Kram
Reply
B_Good Posted: 2011-05-14 18:51:07 Answer to: "Jobbets gratissystem för femmorna förra helgen. Registrerat "

Blir visst mer gratislir för jobbet framöver.. Snygg 6a
Reply
Posted: 2011-05-19 19:51:04 Answer to: "Blir visst mer gratislir för jobbet framöver.. Snygg 6a"

Became a member: 
Forum posts:
Jajamen. Inte mindre än 10 veckor gratistips blev det.
Reply
[ 1 ]