Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Solänget 2011-05-14
V75-7 Silverdivisionen, försök 6.
5. BACHELORES DREAM 53% 27
Eriksson Sören
6. GILLS ABBE 38% 42
Söderkvist Stefan
10. TROTTEUR 26% 75
Bergh Robert
8. KATJING 17% 76
Adielsson Erik
12. HELL OF A KEMP 16% 62
Ohlsson Ulf
7. DON'T BLINK TWICE 12% 123
Lahtinen Akseli
9. DANDIE PALEMA 8% 202
Nygren Patrik
1. KARBO CAKE 7% 206
Haugstad Kenneth
11. SIMB FRIZZ 6% 193
Jansson Torbjörn
2. VITESSE D'INVERNE 1% 0
Eklöf Bo
3. MY SAMBA 1% 0
Andersen Troels
4. TRYPTOPHAN ÅS 1% 0
Kihlström Örjan

Senast uppdaterad: 2011-05-14 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Solänget
V75-2 Solänget
V75-3 Solänget
V75-4 Solänget
V75-5 Solänget
V75-6 Solänget
V75-7 Solänget
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Solänget

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]  
Author Message
Posted: 2011-05-14 21:58:23 Answer to: "Jag är säker på att du vet att Gills Abbe inte vinner det h"

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GILLS ABBE

S 6, GILLS ABBE
Eftersom du anser att jag lägger ut villospår kan du dölja mig som användare!!

Tror att jag alltid lägger ut ett system här inne med spikar som jag anser är "bra" (man får endast tippa för 500 rader) Brukar ha 3 spik på ett litet system som detta.

Räkna med att sytemet har ett snitt på 220:- i kostnad o vi har spelat ca.18 veckor = 3960:- Minus vinsten som är ca 23 000:- Då har vi ett netto på ca 19 000:-

Anser du då att jag kör med "falsk information"?
Om det uppfattas på detta sättet kan man ju undra HUR mycket plus du anser att jag skulle haft på 18 veckor för att vara ärlig!??

Vinst varje gång kanske...hmn det bär mig emot att säga detta = MEN DET klarar jag faktiskt INTE.
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag trodde Gills Abbe skulle sitta i spetsen o sedan vinna loppet - kanske genom att släppa o få lucka typ 100kvar..

Ska i fortsättningen inte skriva ett skit!!
OM man har fel då är man en idiot - skulle jag ha rätt då är jag en stöddig o dryg person...fantastiskt..... det blir fel hur man än gör
Reply
dujorha Posted: 2011-05-15 09:58:27

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Jojo lite snarstuckna är ni grabbar..
Reply
Posted: 2011-05-15 10:58:12 Answer to: "Eftersom du anser att jag lägger ut villospår kan du dölja "

Became a member: 
Forum posts:

V 8, KATJING
Klart du ska fortsätta skriva i forumet och ge förslag på hur du tror loppen körs och vem som vinner.

Tråkiga är när man får höra sjuka vinnarförslag utan motivering, eller "skitlätt lopp", men inget mer. Forumet har inte direkt någon moderator som tar bort idiotinlägg, eller meningslösa kommentarer.

Jag skulle önska att de som skriver ofta kunde ta sig i kragen och analysera och diskutera loppen istället för att försöka göra sig lustiga över andra, argumentera osakligt eller som sagt lägga ut villospår.

Jag uppskattar dina förslag joNGyl, och brukar nästan alltid kolla på hur din systemrad ser ut.

/Arcanon
Reply
B_Good Posted: 2011-05-15 11:48:30 Edited(1): 2011-05-15 11:49:29 Answer to: "Klart du ska fortsätta skriva i forumet och ge förslag på h"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896

V 8, KATJING

S 8, KATJING
Forumet har moderatorer (mig bland andra) men nivån på forumet är väl hyfsat lågt satt men när det kommer till påhopp o elakheter så försöker vi rensa o varna o stänga av.
Alla kan ha en dålig dag och vissa användares syrliga ton har man helt enkelt "vant" sig med.
Allmänt skitsnack känns okay till en viss grad och tex i lopptrådarna brukar eftersnacket kunna ta sig lite olika riktningar som kanske inte alltid är helt travrelaterade..

Grundtanken är väl, håll dig till ämnet i tråden i största möjliga mån på ett civiliserat sätt och man bör tänka på att detta är ett forum med väldigt bred åldersspridning och variation när det kommer till åsikter om spelteori, traverfarenhet och spelbudget.

Om man tycker att vissa inlägg inte passar på forumet kan man göra moderatorerna uppmärksamma genom att anmäla inlägget.

Vissa användare väljer helt enkelt att blockera/dölja andra användares meddelanden för o slippa bli irriterade/provocerade o det verkar funka rätt bra.

Håller med dig om att man önskar högre standard o mer travsnack istället för o göra sig lustiga över andra osv men att stävja detta genom att plocka bort meningslösheter o idiotinlägg skulle kräva en rätt stor arbetsinsats av moderatorerna och utan betalt kan iallafall jag inte ta mig den tiden även om jag kanske skulle vilja..
Reply
dujorha Posted: 2011-05-15 12:28:14 Answer to: "Forumet har moderatorer (mig bland andra) men nivån på forumet "

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Tycker det är helt okej det du säger o vill man lägga ut tips på ganska chanslösa hästar o är väldigt duktiga tippare... Så blir det "fjantigt" eller va jag ska kalla det !!
Reply
1   2   3   [ 4 ]