1
2
3
4
[ 5
]
|
Andynalan
|
Posted: 2011-05-07 15:25:26
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Varför gick Ludde så tidigt? Hade kunnat sitta 200 m till så hade man fått innågra lax på platsspel. Jävla speed i den hästen. Han har lite o välja mellan till elitloppet Ludde...
Sebastian, Joke, Lavec, glömt nån?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 15:26:41  Hästen var strykbar efter den värmningen !! 
Answer to: "Hästen var strykbar efter den värmningen !!:("
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LOCAL CONCH
|
Jag hörde att den värmde dåligt men när man inte vet vilken balans dom värmer med så kan man bli lurad. Hade ingen tanke på att spika i det här loppet ändå men så här i efterhand så borde jag gjort det istället för att dubbla systemet med LC...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 15:35:57  Nu var ingen spik för mig !! Hade givetvis Rakas med, spik i sista på Wellino har ja !! 
Answer to: "Nu var ingen spik för mig !! Hade givetvis Rakas med, spik i sista p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
låsa på rakas och locak och sven olof och art on line, spik Lord mirabelle, sitter låser nu så e v75an klar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 15:53:13  låsa på rakas och locak och sven olof och art on line, spik Lord mirabelle, sitter låser nu så e v75an klar
Answer to: "låsa på rakas och locak och sven olof och art on line, spik Lor"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LOCAL CONCH
|
Ok helgarderat resten då?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-07 20:04:21
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Svagt av Flemming att inte stryka hästen själv... får han inget transportbidrag då eller ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 20:27:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
när ska vissa sluta underskatta rakas???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 20:37:21  Svagt av Flemming att inte stryka hästen själv... får han inget transportbidrag då eller ? 
Answer to: "Svagt av Flemming att inte stryka hästen själv... får han i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror inte det  inte 100% dock 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 20:38:18  när ska vissa sluta underskatta rakas???
Answer to: "när ska vissa sluta underskatta rakas???"
|
Became a member:
Forum posts:
|
rakas är intgen stjärna, va bara det att dne mötte ett "pissgäng" idag och hade bra spår, med undatag local conch som är BRA häst, men som inte funkade vidare bra med skoryck
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 21:07:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
trodde du visste bättre än så! verkliga sanningen är att han är en stjärna. jag sa det innan förra starten att han i år kommer blomma ut riktigt ordentligt. Jag vet att jag har rätt, 100%. En allround häst som sällan gör ett dåligt lopp, en hedershäst. och framförallt att utvecklingen går spikrakt uppåt. därför jag säger att han kommer blomma ut i år. Han kommer inte vinna elitloppet i år, men inte heller göra bort sig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-07 22:52:05 Edited(1): 2011-05-07 23:16:08  trodde du visste bättre än så! verkliga sanningen är att han är en stjärna. jag sa det innan förra starten att han i år kommer blomma ut riktigt ordentligt. Jag vet att jag har rätt, 100%. En allround häst som sällan gör ett dåligt lopp, en hedershäst. och framförallt att utvecklingen går spikrakt uppåt. därför jag säger att han kommer blomma ut i år. Han kommer inte vinna elitloppet i år, men inte heller göra bort sig.
Answer to: "trodde du visste bättre än så! verkliga sanningen är a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan hålla med om att det är en bra och nyttig häst och att utvecklingen är uppåt, kan kanske bli en stjärna, men han är inte där nu. Han gör inte bort sig bland de bästa, men hästen är inte där ännu, "stjärnor" som rakas finns det ett 40 tal av i sverige. när han kommer upp bland de 10 så kan vi snacka stjärna.
komerm han med i elitloppet så kan han nog utvecklas där till att eventuellt bli en stjärna, om han är bra nog.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|