Jag har gått med världens kval om vilka hästar jag ska byta ut mot nya 1-3 åringar inför den här etappen, har haft så svårt då de flesta gått bra men bestämde mig att ett sto får gå, då jag har Bloody Mary-The Chase som givna så stod valet o kvalet mellan Access och Sounds Of Memory, min unghäststjärna som var tvåa i Hambeltonian, sen som 4 åring gick det lite trögt med snabbt mycket pengar på kontot så blir det svårt att matcha ston, men hon var ute en gång som 4 åring i Sto Diamanten, där gick hon i mål som trea o sprang ganska jämt med Goofy o Hekate, Hillary bl.a men då jag fått vänta ett tag så lade jag ut henne igår, för två starter sen slog hon bl.a äldre sto som vistats i Stoeliten Octavia Larockma på en fin tid, men undrar om inte starten igår medans hon låg ute på börsen var hennes bästa lopp någonsin. Slog flera namnkunniga Guldhästar och vann på nya rekordet 1.08.9 vilken var banrekord, näst bästa bland 5 åringar och det bästa av ston satta.
Direkt efter loppet idag fast egentligen redan när jag gjorde det så ångrade jag mig.
Har förut gjort såna misstag som lade ut Here Is Love för 350.000....gick senast för otroliga 4.8 millar, men vilka lopp den damen gjort på slutet, helt för mycket.
Likadant Tiger Boko lade jag ut, gick o vann storlopp diekt o var med i flera stora efter det o gjorde mkt fina pengar....
Så vem vill passa på o ta vara på mitt senaste misstag, ta chansen, hon har verkligen framtiden framför sig.
Helt övertygad om att med rätt tränare o stall, så har ni henne i stoeliten redan nu denna etapp.
Styrka |
|
Snabbhet |
|
Startsnabbhet |
|
Spurt |
|
Galopprisk |
|
Form |
|
Rutin |
|
Tung bana |
|
Vinterbana |
|
Medel |
|
Startpoäng |
39p |
Insprungna pengar |
1 208 500 kr |
Denna säsong |
0 kr |
Loppstatistik |
Starter |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Totalt: |
55 |
10 |
6 |
3 |
8 |
8 |
4 |
Denna säsong: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Tider |
kort :
1,07.4 :
|
medel :
1,08.9 :
|
lång
1,10.6 |
|
|
Sounds Of Memory var namnet
Hade jag kunnat stoppa affären hade jag gjort det nu, det är lite därför jag lägger ut en extra annons så hon slumpas bort.