Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Jägersro 2011-03-20
V75-4 Lärlingslopp - Ston
2. GOLDCREST 43% 31
Ingves Peter
11. TURBOS CHERIE 27% 54
Frick Katrin K
12. DREAMALITTLEDREAM 25% 74
Svanstedt Anders
6. MOLLY ROCKET 17% 63
Haugstad Kenneth
9. CALYPSO SUND 14% 74
Florhed Oskar
10. CARMEN TOOMA 11% 145
Larsson Michael
1. A BIT OF HEAVEN 10% 147
Nilsson Frank
5. LIVI DREAM BISA 8% 160
Karlsson Anna Isabelle
8. S.H.T.'S PLAYMATE 5% 208
Hakkarainen Marko
7. CHERION TOOMA 4% 333
Eklundh André
3. MAGNOLIA LASER 2% 571
Eriksson Mattias
4. OOPS D.K. 2% 410
Sandkvist Joakim

Senast uppdaterad: 2011-03-19 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Jägersro
V75-2 Jägersro
V75-3 Jägersro
V75-4 Jägersro
V75-5 Jägersro
V75-6 Jägersro
V75-7 Jägersro
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-4 Jägersro

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]  
Author Message
Posted: 2011-03-20 13:44:44 Answer to: "Kunde ge mig fan på att världens sämsta haugstah skulle k&o"

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CALYPSO SUND

S 2, GOLDCREST
För info Folke- hästen kvävde sig o därav galoppen..har nog inget med kusken att göra.
Reply
Posted: 2011-03-20 14:48:07 Answer to: "För info Folke- hästen kvävde sig o därav galoppen..har"

Became a member: 
Forum posts:
du har säkerligen rätt, men jag har börjat bygga upp ett hat mot haugstah då han har en förmåga att alltid förlora/köra bort de hästar jag tror på. Det är han och goop som jag skapat en vendetta mot..........

Men visst såg det ut som att hästen hetsade upp sig väldigt mycket när svanstedts kom ut i 3.e spår och skulle förbi. Dock vill jag nog säga att Molly rocket såg fullständigt oslagbar ut i det läget och hade nog lekt hem detta annars.

Men han KANSKE skulle ha släppt loss molly rocket istället för att dra in henne så att hon kvävde sig?
Reply
Posted: 2011-03-20 15:17:36 Answer to: "du har säkerligen rätt, men jag har börjat bygga upp ett hat"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CALYPSO SUND

S 2, GOLDCREST
Mitt tips är att INTE ha hat mot någon kusk eller häst.
Jag HAR oxå haft lite tix mot visa men man kan inte hålla på så som spelare OM man vill vinna pengar.

Sedan när det gällde körningen så blev hon het när Lill svanstedt kom i 3e spår o han försökte släppa ner honom med Dreamlittledream men Molly ville något annat o hon la sina krafter just här. (Det gick väldigt fort o Haugstadt gjorde rätt att försöka släppa enligt mig).
Sedan att hon kväde sig var nog inte kusken fel.

Personligen tror jag att det är något fel på hästen o vi ser nog inte henne till start förrän om någon månad igen.
Reply
Posted: 2011-03-20 21:04:50 Answer to: "Mitt tips är att INTE ha hat mot någon kusk eller häst. Ja"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
är nog inget fel där inte, hästen var strålande i värmningen. Blev helt enkelt pig när en annan häst kom utanpå, inte så värst ovanligt. Kunde lika bra ha släppt loss henne istället för att kväva hästen kan jag tycka.....

Självklart ska man inte ha hat mot kuskar, men så är det för alla, även de bästa. När jag lägger mina vinnarspel så skulle jag aldrig få för mig att spela en kusk jag inte är säker på. Spelar som sagt ekipaget....
Reply
1   2   [ 3 ]