1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-01-07 05:22:06  Vill bara påminna om att detta lopp avgörs med VOLTSTART
Själv tror jag i nuläget mest på Rocky Silvio som blir farlig om han är i samma slag som innan han fick taskiga blodvärden och presterade därefter. Har gått 12 sista rundan. Opal Hall verkar vara en fin sort, bra stallform och visat fin kapacitet. Första motbudet.
Answer to: "Vill bara påminna om att detta lopp avgörs med VOLTSTART :D
S"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja jösses det är jag som markerat loppet fel. du har rätt såklart tur att du påpekade det. Men info. kanske är användbar i andra lopp istället vem vet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 05:41:19 Edited(2): 2011-01-07 07:50:31  Kalle Palema!?
Verkligen inte Spanis..vad har den visat som gör den till vinnaren?
Answer to: "Kalle Palema!?
Verkligen inte Spanis..vad har den visat som gör den t"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, KALLE PALEMA
|
räcker med den och 12an, resten är chanslösa
Det finns dock en riktig stänkare som är rolig att ta med om man har råd och vill ha något som kan dra lite och det är 4 lennon legend.
Och den är inte sämre än någon annan bakom de 2 nämnda.
Men det är om man har råd och vill ha en riktig kul luring
Loppet är inte svårare, finns ingen anledning krångla till det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 10:47:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, KALLE PALEMA
|
Timonen says, V75-2: Lord Thai Taata har frontat från snäva spår förut och går bara i ledningen. Björn Goop får order att svara den/de av Rocky Silvio, Tolo Jubb eller Plutten Palema som ställer frågan. Rocky Silvio har öppnat bra från just spår 3 men fick problem med travet vid den laddningen och felade följaktligen efter 400 körda. Plutten har varit snabb från många olika spår då han körts barfota.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 11:14:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ROCKY SILVIO
|
lutar åt spik på rocky silvio för mig, bara nojjig för att björn ska svara ut han vilket är ordern från tränaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 12:09:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TOLO JUBB
S 3, ROCKY SILVIO
|
Lord Thai ägare får nog glädja sig åt den vinsten dom fick på valla för någon v75 seger lär det knappast bli då den inte har de tider i kroppen som krävs.
Tar inte med hästen på min lapp - men samtidigt är det ju kul att Goop ska svara Rocky för det bäddar ju för en skräll igen vilket jag diggar,gäller bara att ha med fan skapet på lappeno(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 15:33:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ROCKY SILVIO
|
Räknar man om tiderna, så blir det helt plötsligt ett öppet lopp,
t.ex GT/EXPRESSEN
TIDSRANKEN
16,4: 4 Lennon Legend, 6 Tolo Jubb.
16,5: 10 Brinovas Jackpot, 11 Örjan Palema.
16,9: 9 Jackal Face. 17,0: 5 Simb
Ricco. 17,4: 1 Simb Reno.
Streckar nog, 3-4-6
(kanske 12, måste rekordsänka rejält, men han kanske är så bra ?)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 18:00:06 Edited(1): 2011-01-07 18:01:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ROCKY SILVIO
|
Opal Hall i stort sett en treåring med 5 starter innanför västen, spår 12 på v75 och relativt härdade hästar emot, dessutom för att vinna ska han runda dem i spåren eller gå i dödens, nej detta känns galet långsökt rankar ner till min 4-5:e häst.. Tolo Jubb känns på pappret ut att ha en kalaschans 3,4,5,9 tycker jag inte verkar så jävla dåliga och 1% på 5:an.. nja garderar här korkat att spika Opal Hall!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 20:55:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, JACKAL FACE
|
3,6,8,12. kommer med på min bong.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:25:26  Opal Hall i stort sett en treåring med 5 starter innanför västen, spår 12 på v75 och relativt härdade hästar emot, dessutom för att vinna ska han runda dem i spåren eller gå i dödens, nej detta känns galet långsökt rankar ner till min 4-5:e häst.. Tolo Jubb känns på pappret ut att ha en kalaschans 3,4,5,9 tycker jag inte verkar så jävla dåliga och 1% på 5:an.. nja garderar här korkat att spika Opal Hall!!
Answer to: "Opal Hall i stort sett en treåring med 5 starter innanför vä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spår 12 i volt är bra, brukar komma igenom bra om det är en vaken kusk och travsäker häst. Mycket skithästar här så givetvist borde det vara hyfsad chans om det klaffar lite.
Jackal face är dock väldigt bortglömd här, var ett spikalternativ för mig ganska länge. SKyhög kapacitet vilket man ska ha med den stammen, halva loppet vunnit där redan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:26:54  spår 12 i volt är bra, brukar komma igenom bra om det är en vaken kusk och travsäker häst. Mycket skithästar här så givetvist borde det vara hyfsad chans om det klaffar lite.
Jackal face är dock väldigt bortglömd här, var ett spikalternativ för mig ganska länge. SKyhög kapacitet vilket man ska ha med den stammen, halva loppet vunnit där redan.
Answer to: "spår 12 i volt är bra, brukar komma igenom bra om det är en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TOLO JUBB
S 3, ROCKY SILVIO
|
Om Örjan ska vinna lär han ladda direkt fram till dödens och det är precis vad han kommer att göra.
Tror detta är en klass klättrare..Opalen är en häftig spik från spår 12.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:27:21  spår 12 i volt är bra, brukar komma igenom bra om det är en vaken kusk och travsäker häst. Mycket skithästar här så givetvist borde det vara hyfsad chans om det klaffar lite.
Answer to: "spår 12 i volt är bra, brukar komma igenom bra om det är en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ROCKY SILVIO
|
vet, också feeling för jackalen.. hur gick den senast? hade full koll på Max Thunder som ja jobbade in.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 00:41:50  vet, också feeling för jackalen.. hur gick den senast? hade full koll på Max Thunder som ja jobbade in.
Answer to: "vet, också feeling för jackalen.. hur gick den senast? hade full"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, JACKAL FACE
S 3, ROCKY SILVIO
|
Jackal Face är min första häst. Fastnade tyvärr i ryggar sist, Johhny var mer än nöjd efter loppet med tanke på utgången. Stallet är positiva och tror på en bra chans, om inte Opal Hall är så bra som det sägs. Skall slåss om segern.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 02:01:42  Jackal Face är min första häst. Fastnade tyvärr i ryggar sist, Johhny var mer än nöjd efter loppet med tanke på utgången. Stallet är positiva och tror på en bra chans, om inte Opal Hall är så bra som det sägs. Skall slåss om segern.
Answer to: "Jackal Face är min första häst. Fastnade tyvärr i rygga"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, KALLE PALEMA
|
skithäst som inte har en chans mot åkes 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 09:04:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ROCKY SILVIO
|
Åke kommer väl sitta fast lite lagom i fjärde inner om han inte backar sig sist?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 11:31:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror Opalen är en klassklättrare. Eftersom de två främsta motbuden inte rensar något nämnvärt så testar jag att spika Opalen. Kör i tid nu Örjan...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 11:58:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tror att Rocky Silvio och Opal Hall gör upp. Kan vara ett bra sparlopp.Där bakom är det öppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 15:38:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TOLO JUBB
S 3, ROCKY SILVIO
|
Tolo,Jakal,Brinos ,Opal är de som man bör ha streckade här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:04:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Örjan sysslade med vad? Lägg hjälmen på hyllan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:08:26  Örjan sysslade med vad? Lägg hjälmen på hyllan.
Answer to: "Örjan sysslade med vad? Lägg hjälmen på hyllan."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TOLO JUBB
S 3, ROCKY SILVIO
|
Örjan o alla andra har en enorm respekt för banan o därför lär du inte se Örjan tex i 3e spår idag. Han sparar hästen till nästa v75 start DÅ kan du spika 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|