1
[ 2
]
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-01 10:27:43  Vart läste du detta ?
Answer to: "Vart läste du detta ?"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
spelarservice har jag alldeles för mig..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 00:04:35  oki men de göär dne inte så du vet, backar enr i rygg på marshland direkt
Answer to: "oki men de göär dne inte så du vet, backar enr i rygg p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns viss chans för att Örjan släpper till globalen som har en tendens att bli het i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 00:06:55  He he Åke säger att han ska trycka av Rutger den här gången. Känns som min feeling var rätt dvs han har jobbat upp psyket på hästen.
Veckans chansspik om man törs.
Answer to: "He he Åke säger att han ska trycka av Rutger den här g&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
RR har svårbedömd startsnabbhet. Har inte hittat ett lopp där den öppnat riktigt snabbt, men Åke verkar vara säker på sin sak. Han har dock haft fel tidigare när det gäller startsnabbheten hos sina hästar. Han påstod ju inför ngt lopp att Nursery Rhyme kunde spetsa mot Scully Gully, vilket bara var fantasier förstås.
Bästa för åke är ju om Marshland körs i ledning med Globalen i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 00:43:21  Finns viss chans för att Örjan släpper till globalen som har en tendens att bli het i dödens.
Answer to: "Finns viss chans för att Örjan släpper till globalen som har"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns viss chans ja, dock väldigt liten då de hålelr marshland högt och inte håller hgästen som bättre bakifrån än spets så är inget troligt scenario över 1640, utan rätt osannolikt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 01:29:24  finns viss chans ja, dock väldigt liten då de hålelr marshland högt och inte håller hgästen som bättre bakifrån än spets så är inget troligt scenario över 1640, utan rätt osannolikt
Answer to: "finns viss chans ja, dock väldigt liten då de hålelr marsh"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Normalt sett. Men dom vet också att globalen kan bli het i dödens och då är Marshland rökt. Så personligen tror jag att det beror på hur Globalen agerar. Håller den sig lugn så behåller Örjan ledningen. Om Globalen blir het så släpper han utan tvekan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 01:39:50  Normalt sett. Men dom vet också att globalen kan bli het i dödens och då är Marshland rökt. Så personligen tror jag att det beror på hur Globalen agerar. Håller den sig lugn så behåller Örjan ledningen. Om Globalen blir het så släpper han utan tvekan.
Answer to: "Normalt sett. Men dom vet också att globalen kan bli het i döden"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja du tror det ja, själv e jag väldigt skeptisk till varför man skulle släppa på kort till värsta motbudet då man har dne i dödens, visst kan den bli het, men inte går det i 10 fart runtom bara för det, bara för att du utgår ifrån att björn laddar från start behöver det inte bli så.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 01:55:25  ja du tror det ja, själv e jag väldigt skeptisk till varför man skulle släppa på kort till värsta motbudet då man har dne i dödens, visst kan den bli het, men inte går det i 10 fart runtom bara för det, bara för att du utgår ifrån att björn laddar från start behöver det inte bli så.
Answer to: "ja du tror det ja, själv e jag väldigt skeptisk till varför "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sant. Oftast när man sitter hemma på kammaren och spekulerar så blir det ju ändå sen ett vanligt spets och fusk och slut lopp. Och så sitter man där snopen och undrar var fan körningen tog vägen. haha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-02 02:10:02  Sant. Oftast när man sitter hemma på kammaren och spekulerar så blir det ju ändå sen ett vanligt spets och fusk och slut lopp. Och så sitter man där snopen och undrar var fan körningen tog vägen. haha
Answer to: "Sant. Oftast när man sitter hemma på kammaren och spekulerar s&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja det e inte ovanligt, men att inte marshland skulle leda länge är höga odds på, ruthger raket kan öppna kvickt, snarare så att dne får spetas än global, tror inte global ser spets iallafall
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|