1
[ 2
]
|
|
Posted: 2010-12-30 21:51:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Andynalan ja skall man gå på statistik då är Royal Fluch vinnaren på Färjestad med överlägsenhet bästa spåret 1640a.
Inte för att vara en besserwisser, men över 1640 är det jämt skägg mellan spåren 2, 5 och 11 som vardera vunnit gång.
För min del så lutar det åt spik på Discovery Håleryd som profiterar på den hårda öppningen mellan startsnabba på framspår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 23:51:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tjenare Magic jag är inne på samma linje som du, inte ofta favoriter vinner i brons desutom lär 1an försöka köra sig mot ledningen så låter det iallfall från stallet. Discovery Hålleryd och Pröjsaren borde vara två intressanta formbud 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 17:25:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Några intervjuer:
Mikael Selin om:
3 Red Chili Leaf (V75-1)
- Han fick en nyttig genomkörare senast och bör gå framåt med det loppet i sig. Här är det dock två startsnabba innanför och vi får försöka hitta en bra position. Jag har dock ingen riktig feeling för att han skall vinna här. Mer ett platsbud.
Patrik O Sundberg om:
1 Isak C.D (V75-1)
- Han brukar kunna vara ojämn men på slutet har han hittat stilen rejält och faktum är att han bara gjort bra lopp på slutet. På Solvalla hade vi fel hakar på honom så den starten är bara att glömma. Jag kan inte tänka mig att City Hall kan ta en längd på min från start men taktiken sedan får Daniel bestämma. Jag tror dock att han kör i ledning och som han känts på slutet måste jag tro på en bra segerchans!
10 Aces Majesty (V75-1)
- Han var bra på Åby senast men läget här är dåligt och dessutom är Isak den tuffare av mina hästar. Skulle vi tjäna pengar härifrån är jag nöjd med det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 22:16:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Discovery Hålleryd och Pröjsaren borde vara två intressanta formbud
Tja! Håller med dig.. är fortfarande inne på att spika Takter här, men Pröjsaren är ett starkt motbud.. Kommer iaf inte att spika City Hall här, så mkt vet jag!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 22:18:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Discovery Hålleryd och Pröjsaren borde vara två intressanta formbud
Tja! Håller med dig.. är fortfarande inne på att spika Takter här, men Pröjsaren är ett starkt motbud.. Kommer iaf inte att spika City Hall här, så mkt vet jag!
Angående Red Chili Leaf så är det inte så att Christel typ "alltid" kör för spets från framspår om hon har en relativt startsnabb häst oavsett vad dom aviserar? Nej det blir garanterat en tuff öppning här så här kan man gå kort..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-01 23:37:11   Discovery Hålleryd och Pröjsaren borde vara två intressanta formbud
Angående Red Chili Leaf så är det inte så att Christel typ "alltid" kör för spets från framspår om hon har en relativt startsnabb häst oavsett vad dom aviserar? Nej det blir garanterat en tuff öppning här så här kan man gå kort..
Answer to: "Discovery Hålleryd och Pröjsaren borde vara två int"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Verkar vara hets på 11an. Vinner inte detta från spår 11 det kan jag lova
|
|
Reply
|
|
1