Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> v75 system

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2010-12-18 21:21:24 Edited(1): 2010-12-18 21:23:49

Became a member: 
Forum posts:
Com valle kommer från en galopp och har agerat tveksamt från och till. Perfect tool kom från ett perfekt genomfört lopp där han var klockren hela loppet med undantag sista 100meterna då det inte gick att driva.

Som jag sade innan, de flesta galopperna perfect tool har haft var när han avancerat från långt bak i kön eller kommer för snabbt in i första sväng. Tempoväxlingar han haft problem med......Med tanke på detta så var jag inte så värst orolig för galopp, mest att han skulle få dödens och sedan bli nedspeedad av en smygare.

Att spika com valle kändes lika idiotiskt som att spika elliot hall tycker jag, osäkra hästar som kommer från osäkra insatser.

Men man skulle väl ha spikat travspanarns drag i lopp 2, då hade 7.an suttit.......Hade dock velat ha lite bättre pushande från svanstedt då, var inte direkt superpositiv......Men en fin vinnare var det... Trodde själv på stor galopprisk.....
Reply
Posted: 2010-12-19 12:01:00

Became a member: 
Forum posts:
Gjorde om hela systemet efter att ha läst att Flemming inte trodde alls på juniorvang och att den inte var mogen för drivning annars hade 7an suttit för mig med, hade jag haft kvar samma system som i onsdags, fan!. Fått 5 rätt 4-5 veckor i rad nu så jäkla segt
Reply
Posted: 2010-12-20 23:54:15 Answer to: "Jag vann oavsett, 6-5 till mig..... Lite irriterande när Perfect t"

Became a member: 
Forum posts:
Ja grattis till segern.

Perfect Tool var väl okej.

Men Com Valle hade segern i sin hand när de gick på upploppet, hade vunnit utan galoppen.
Eller tycker du inte ?
Reply
1   [ 2 ]