Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> ........

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Mancher Posted: 2010-11-24 18:26:23
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
AND THERE WE GO AGAIN, nej, snart pensionerar jag varenda kuse så kan ni få fortsätta spela bland alla fuskare och alla särskrivande mongobarn!

No horse found

Suck......
Reply
Posted: 2010-11-24 18:40:24 Answer to: "AND THERE WE GO AGAIN, nej, snart pensionerar jag varenda kuse så kan"

Became a member: 
Forum posts:
såg ett bud var lagt när ja loggade in för 10 min sen försök få mig för fusk på den där, no idea som så många gånger förr .

ska ja va helt ärlig minns ni "daniel10" ? som ja fick avstängd med flera personer tillsammans, tror att de är han som sitter o startar skämtstall bara för att komma åt mig o stänga av mig, har fått flera användare på mig (nybörjare) som kan skriva din jävel o skit.. o ja har ens inte pratat med dom innan, tycker bara det är surt att dels att några vill ha mig avstängd då ja verkligen gillar spelet, men de är bara så jävla onödigt.

är oskyldig som en brud vad gäller detta, du kan kolla upp allting kolla me eriksson så ska du få se de är ingenting, ser ingen anledning till att ja skulle börja fuska då ja har haft ett top 5 stall sedan 2007 nästintill. Ganska löjligt om du frågar mig men visst ja förstår er om de ser skumt ut men ja säger att ja är oskyldig, så skicka eriksson på mig du ser inte vad han ska göra åt saken, möjligen häva budet men mer är det inte eftersom jag ens aldrig sett personen tidigare.
Reply
Medeltid Posted: 2010-11-24 18:49:23

Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 787
Nu blev ju den här åtminstone en förlustsaffär för kakans del. Måste fråga hur du tänkte när du betalade över 2 mkr för den där.
Reply
Soberano Posted: 2010-11-24 23:15:16

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
I det här fallet så finns det faktiskt ingenting som gör att man kan sätta dit kakan för ngt fusk. Priset är ju inget att hänga upp sig på då hon bara är 4 år och har ju gått helt ok. Visst är det som det är med nya stall MEN dom har ju trots allt samma rätt att lägga bud som alla andra och så länge det inte handlar om överpriser så kan man inte göra så mycket åt det......
Reply
Posted: 2010-11-25 07:39:00

Became a member: 
Forum posts:
soberano har rätt i hästen är inte så dåligt ung o bara 13 starter på sig kan tjäna fina pengar på söndags lopperna
Reply
[ 1 ]