[ 1
]
|
|
Posted: 2008-01-25 15:20:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här har ni alla som IVRIGT väntat på era spikar denna vecka, ( alltså mina avslag )...
Ett bevis var Global Mind som jag skrev om i onsdags att han skulle komma sist och är en usel häst haha.
här är avslagen! ( era spikar? )
V75-1 Go On Pale : han har inte visat speciellt mycket efter bra resor och nu är det sämre kusk tror att han får svårt mot te.x Simb Luke,President amok, born to dance. Normalt sett vinner han bara men jag är inte säker absolut ett avslag STRECKAD PÅ 78% I NULÄGET!.
V75-3 Amour Ami tror jag kommer sitta i ledning efter 700 meter körda, sedan kommer han få tryck av triton sund och jag anser att triton ENKELT kan plocka ner amour ami, sedan när dom kört färdigt så kommer Harmonic Silvio! ( den tuffa spikar ) , och jag säger att Amour Ami inte vinner detta lopp! AVSLAG STRECKAD PÅ 78% I NULÄGET!
V75-6 Västerbo World är nog DAGENS BÄSTA avslag, uffe kommer sitta längst bak i kön sen kommer dom i 3-4 fjärdespår och det blir mycket långt fram tror inte ett dugg på denna häst imorgon och han kommer säkert tjäna fin slant men vinner det gör han INTE!, STRECKAD PÅ 66% I NULÄGET  .....
V75-2 Purple Haze kommer bli mycket spelad men det är sällan en favorit i ett såt här lopp vinner, tror inte ett dugg på henne och jorma kommer sitta långt långt bak i kön när dom bästa är där framme.
mina DRAG denna lördag är :
V75-1 President Amok
V75-2 här kan alla vinna? ( utom purple haze förstås ^^ )
V75-3 HARMONIC SILVIO!
V75-4 Jala Scorpion+Lass Juvel!
V75-5 inget snack om saken veckans spik heter VOJE FAKS.
V75-6 dude kemp?
V75-7 Leding lantern är inget drag men bör väl vinna.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-25 16:06:11 Edited(1): 2008-01-25 16:06:51  Här har ni alla som IVRIGT väntat på era spikar denna vecka, ( alltså mina avslag )...
Ett bevis var Global Mind som jag skrev om i onsdags att han skulle komma sist och är en usel häst haha.
här är avslagen! ( era spikar? )
V75-1 Go On Pale : han har inte visat speciellt mycket efter bra resor och nu är det sämre kusk tror att han får svårt mot te.x Simb Luke,President amok, born to dance. Normalt sett vinner han bara men jag är inte säker absolut ett avslag STRECKAD PÅ 78% I NULÄGET!.
V75-3 Amour Ami tror jag kommer sitta i ledning efter 700 meter körda, sedan kommer han få tryck av triton sund och jag anser att triton ENKELT kan plocka ner amour ami, sedan när dom kört färdigt så kommer Harmonic Silvio! ( den tuffa spikar ) , och jag säger att Amour Ami inte vinner detta lopp! AVSLAG STRECKAD PÅ 78% I NULÄGET!
V75-6 Västerbo World är nog DAGENS BÄSTA avslag, uffe kommer sitta längst bak i kön sen kommer dom i 3-4 fjärdespår och det blir mycket långt fram tror inte ett dugg på denna häst imorgon och han kommer säkert tjäna fin slant men vinner det gör han INTE!, STRECKAD PÅ 66% I NULÄGET  .....
V75-2 Purple Haze kommer bli mycket spelad men det är sällan en favorit i ett såt här lopp vinner, tror inte ett dugg på henne och jorma kommer sitta långt långt bak i kön när dom bästa är där framme.
mina DRAG denna lördag är :
V75-1 President Amok
V75-2 här kan alla vinna? ( utom purple haze förstås ^^ )
V75-3 HARMONIC SILVIO!
V75-4 Jala Scorpion+Lass Juvel!
V75-5 inget snack om saken veckans spik heter VOJE FAKS.
V75-6 dude kemp?
V75-7 Leding lantern är inget drag men bör väl vinna.
Answer to: "Här har ni alla som IVRIGT väntat på era spikar denna vecka, ( alltså m"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Haha! En får tacka! Alltid lika underhållande! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-25 16:24:55
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
då kan man ta bort voje faks+leading lantern på systemet och spika amour ami+go on pale..........
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-25 16:42:00
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Haha så tänkte jag också. Så skönt att hans spikar/drag är en från åttonde spår på sprint och en spetshäst som förmodligen missar spets. Och avslagen är Go on Pale, Amour Ami och Västerbo World! Alla dom tre har funnits som spikförslag hos mig!
Men modig och underhållande är han i alla fall!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-25 17:05:22
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
troligen en "hon" inte en "han", hoppas jag, hehe 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-25 17:10:06  troligen en "hon" inte en "han", hoppas jag, hehe 
Answer to: "troligen en "hon" inte en "han", hoppas jag, hehe :)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Varför hoppas du det? Är du lite hemligt förälskad? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-25 17:50:06  Varför hoppas du det? Är du lite hemligt förälskad? 
Answer to: "Varför hoppas du det? Är du lite hemligt förälskad? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha Jag Är en HAN  ...
Men jag tycker att Västerbo World ska inte ha nått med detta att göra...
V75-2
V75-6 DÄR ÄR SKRÄLLARNA!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-01-25 18:30:05  hahaha Jag Är en HAN  ...
Men jag tycker att Västerbo World ska inte ha nått med detta att göra...
V75-2
V75-6 DÄR ÄR SKRÄLLARNA!
Answer to: "hahaha Jag Är en HAN ;D...
Men jag tycker att Västerbo World ska inte "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Snälla Chokladkaka kan du inte sluta tro på Leading Lantern är du snäll, jag tänkte spika o det känns lite obehagligt om du tycker det låter vettigt ;-)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-25 20:49:21  Snälla Chokladkaka kan du inte sluta tro på Leading Lantern är du snäll, jag tänkte spika o det känns lite obehagligt om du tycker det låter vettigt ;-)
Answer to: "Snälla Chokladkaka kan du inte sluta tro på Leading Lantern är du snäll"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahahahaha...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 00:37:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Harmonic Silvio är ingen dum spik....jaja, spika favoriter ni... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 06:09:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kvittar väl om det är en favorit lr skräll du spikar. Spika den som vinner. Brukar jag försöka göra iaf 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|